Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το SEO αξίζει το 2022

Μάθετε πώς το SEO ενισχύει την επισκεψιμότητα, τις μετατροπές, την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και τις διαφημίσεις Google Ads

Ποιος νοιάζεται για το SEO όταν μπορείτε να διαφημίζετε την επιχείρησή σας όπου θέλετε. Google Ads, Instagram, YouTube, Facebook, Tweeter, Tik Tok κ.λπ.

Δεν υπάρχει λόγος να εργάζεστε επί μήνες από το πρωί μέχρι το βράδυ, να αναζητάτε λέξεις-κλειδιά, να φτιάχνετε την ιστοσελίδα σας, να μελετάτε τους ανταγωνιστές σας, να βρίσκετε ποιο είναι το κενό και μετά από όλα αυτά και πολλά άλλα, να δοκιμάζετε την τύχη σας και να προσπαθείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας οργανικά, δηλαδή κατατάσσοντας τις επιθυμητές λέξεις-κλειδιά στις πρώτες σελίδες της Google.

Δεν θέλω να σας κουράσω με το αν αξίζει ή όχι το SEO το 2021. Η απάντηση είναι ότι Το SEO αξίζει τον κόπο περισσότερο από ποτέ.

Τι είναι το SEO στο ψηφιακό μάρκετινγκ;

Πριν από λίγες ημέρες είχαμε μια μεγάλη συνάντηση για μια επερχόμενη συνεργασία με μια μεγάλη φαρμακευτική εταιρεία και για να αναλάβουμε τις διαφημίσεις της στο Google. Το πρόβλημά τους ήταν ότι πλήρωναν χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα για διαφήμιση και δεν έβγαζαν ούτε τα μισά από τις online πωλήσεις τους.

Για να είμαστε ακριβείς, αν δεν είχαν πωλήσεις από τις εγκαταστάσεις τους και το δίκτυο ιατρικών επισκεπτών τους, η εταιρεία θα είχε χρεοκοπήσει. Προκειμένου να κάνουμε την προσφορά μας, όπως κάνουμε κάθε φορά, ξεκινήσαμε κάνοντας έναν έλεγχο SEO στη σελίδα τους, ώστε να ξέρουμε ακριβώς με τι έχουμε να κάνουμε.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η σελίδα τους δεν είχε κανένα ίχνος SEO, ούτε καν τα βασικά που δεν είναι τίποτα περισσότερο από κάποιες λέξεις-κλειδιά που τοποθετούνται σε κάθε σελίδα, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν τι αντιπροσωπεύει αυτή η σελίδα και να την εμφανίζουν στον χρήστη όταν αυτός αναζητά αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Κάποιοι από εσάς μπορεί να αναρωτιέστε, τι σας ενδιαφέρει το SEO; Εξάλλου, θέλουν να σας προσλάβουν για να αναλάβετε τις διαφημίσεις τους στο Google!

Και όμως έπρεπε να τους απορρίψουμε γιατί πολύ απλά, κανένα είδος ψηφιακού μάρκετινγκ δεν μπορεί να γίνει χωρίς το κατάλληλο SEO πρώτα. Αυτό σημαίνει ότι δεν πήραμε τη δουλειά; Φυσικά και την πήραμε και μάλιστα με πολύ περισσότερα χρήματα, αλλά όχι για τις διαφημίσεις Google, αλλά για να κάνουμε SEO.

Πώς μπορεί το SEO να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

Το μέγεθος δεν έχει σημασία, αλλά αν με ρωτάτε, οι μικρότερες εταιρείες έχουν πολλά περισσότερα οφέλη με κόστος που μπορούν να αντέξουν οικονομικά, αλλά και τη μοναδική ευκαιρία να νικήσουν τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους.

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας

Δεν έχει σημασία αν έχετε τις φθηνότερες τιμές της αγοράς ή αν παρέχετε την καλύτερη ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Κανείς δεν πρόκειται να το ανακαλύψει αν δεν γνωρίζει το εμπορικό σας σήμα και το πρόβλημα προκύπτει ακριβώς εκεί. 

  • Στον πραγματικό κόσμο, οι πιθανοί πελάτες θα περπατούσαν στην αγορά, θα έβλεπαν το κατάστημά σας και πιθανότατα θα έρχονταν για μια ματιά. 
  • Στον ψηφιακό κόσμο, ναι, έχετε την ίδια ευκαιρία να κάνετε κάτι παρόμοιο μέσω των διαφημίσεων, αλλά όλα έχουν να κάνουν με τις λέξεις-κλειδιά, δηλαδή την κορυφή του παγόβουνου που ονομάζεται Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Είναι απλό, το άλλο άτομο δεν γνωρίζει την εταιρεία σας αλλά αναζητά κάτι σχετικό με αυτήν. Με το σωστό SEO, επιτυγχάνουμε τη σύνδεση της μάρκας με την κατάλληλη θέση και τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.

Κοιτάζοντας το θέμα καθαρά οργανικά, δηλαδή αν η σελίδα σας εμφανίζεται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, στη Google, είναι ο πιο ισχυρός παράγοντας για να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερες προβολές, να φτάσει ο πελάτης στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και έτσι να αυξήσετε τη φήμη και τις πωλήσεις σας. 

Σε κάθε περίπτωση, η αξιοπιστία κάθε μάρκας συνδέεται άμεσα με το πόσο ψηλά κατατάσσεται στην Google και άλλες μηχανές αναζήτησης. Όλοι μας εμπιστευόμαστε τα κορυφαία αποτελέσματα και επισκεπτόμαστε αυτές τις τοποθεσίες με την υψηλότερη κατάταξη από αυτές που κατατάσσονται μετά τη δεύτερη σελίδα.

Με άλλα λόγια, Το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε ή ακόμα και να απογειώσετε το εμπορικό σας σήμα χωρίς καμία διαφήμιση. ή όσο το δυνατόν λιγότερα. 

Αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας 

Όπως εξήγησα προηγουμένως, όσο υψηλότερη είναι η κατάταξή σας, τόσο περισσότερη επισκεψιμότητα θα έχετε. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και όλοι αγωνίζονται μέχρι την τελευταία τους ανάσα για να να είστε στις τρεις πρώτες θέσεις της Google

Απλά σκεφτείτε τα εξής: Οι τρεις πρώτες θέσεις κυριαρχούν, καταλαμβάνοντας 75% όλων των κλικ ενώ 32% κατανέμονται στα υπόλοιπα μέχρι τη δεύτερη σελίδα. 

Google Top Three Click Share
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Seo αξίζει το 2022 5

Με ποια κριτήρια όμως επιλέγει η Google το Top Τhree και ποιοι θα μπουν στις δύο πρώτες σελίδες της; 

Οι λέξεις-κλειδιά είναι σίγουρα πολύ σημαντικοί, αλλά μόνο ένας από τους διακόσιους και πλέον διαφορετικούς παράγοντες κατάταξης. Δυστυχώς, δεν έχετε σχεδόν καμία τύχη να βρεθείτε στις δύο πρώτες σελίδες της Google χωρίς μια καλά οργανωμένη στρατηγική SEO.

Αύξηση των μετατροπών

Όταν γίνεται σωστά, το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας που αποκτά ένας ιστότοπος οφείλεται στο SEO. Και η οργανική κυκλοφορία σας επιτρέπει να κατανοήσετε πραγματικά το ταξίδι του επισκέπτη.

Ξεκινώντας από τη λέξη-κλειδί με την οποία σας βρήκε και αν η σελίδα που τελικά οδηγήθηκε, ήταν αυτό που περίμενε, αλλά και τι συμβαίνει με τις άλλες σελίδες σας που σχετίζονται με αυτήν.

Φυσικά, αυτό είναι μόνο η αρχή, αλλά είναι το πρώτο πράγμα που θα εξετάσει ένας ειδικός SEO για να αυξήσει τη μετατροπή, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό για εσάς, είτε θέλετε πελάτες 

  • για να κάνετε μια αγορά
  • εγγραφείτε στα ενημερωτικά σας δελτία
  • να αγοράσετε μια συνδρομή σε μια από τις υπηρεσίες σας
  • ή μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά μέσα

Όσο περισσότερη επισκεψιμότητα έχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις.. Και φυσικά, η υψηλότερη επισκεψιμότητα δίνει χώρο για πειραματισμούς που παρέχουν ταχύτερα αποτελέσματα και ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Αύξηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI)

Αν το δούμε συνολικά, η επένδυση ξεκινά από την κατασκευή ενός δικτυακού τόπου. Το ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα καθορίζουν επίσης την αποτελεσματικότητά του

Το πιο συνηθισμένο λάθος είναι ότι λίγοι επιλέγουν να συμπεριλάβουν το SEO στη διαδικασία κατασκευής από την πρώτη μέρα. Πολύ συχνά βλέπουμε καλά φτιαγμένους ιστότοπους να αποτυγχάνουν οικτρά επειδή δεν έχουν επισκεψιμότητα. Έτσι, ακόμη και αν επιλέξατε μια αξιοπρεπή εταιρεία και το αποτέλεσμα είναι καλό, η επένδυσή σας δεν αποδίδει.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε, όμως, είναι ότι η σωστή Το SEO μειώνει δραματικά τη ΔΕΗ (Πληρωμή ανά κλικ) σε Google Ads ενώ ταυτόχρονα αύξηση του κόστους PPC για τους ανταγωνιστές σας.

Seo Boosts Sem &Amp; Οποιοδήποτε είδος πληρωμένης διαφήμισης
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Seo αξίζει το 2022 6

Τώρα καταλαβαίνετε γιατί αρνηθήκαμε να αναλάβουμε τις διαφημίσεις Google της φαρμακευτικής εταιρείας. Είμαστε τόσο αφοσιωμένοι στην παροχή υψηλής ποιότητας και κερδοφόρων διαφημίσεων Google και πάντα υπερήφανοι για τα αποτελέσματα όλων των προηγούμενων εργασιών μας. Δεν θέλουμε, για κανέναν λόγο, οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται να σπαταλούν τα χρήματά τους σε διαφημίσεις που δεν πρόκειται να αποδώσουν. Και δεν πρόκειται να λειτουργήσουν ή να αποδώσουν πλήρως τις δυνατότητές τους, αν δεν υπάρχει ένα στέρεο θεμέλιο SEO στον ιστότοπο.

Γιατί το SEO είναι καλύτερο μακροπρόθεσμα;

Για να είμαστε δίκαιοι, τα αποτελέσματα του SEO δεν είναι ορατά από τη μια μέρα στην άλλη. Ειδικά αν ο ιστότοπος είναι νέος, θα χρειαστούν τουλάχιστον έξι μήνες για να δείτε τη διαφορά. 

Μια διαφήμιση είναι μια διαφήμιση και θα εξαφανιστεί από προσώπου γης μόλις αποφασίσετε να τη σταματήσετε. Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που απαιτεί χρόνο για να αποδώσει, αλλά τα αποτελέσματα που προσφέρει είναι πιο ουσιαστικά και διατηρούνται για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Φυσικά, ο ανταγωνισμός στην αγορά είναι έντονος και πρέπει να διατηρήσετε την υπομονή και την ψυχραιμία σας. Από την άλλη πλευρά, οι μηχανές αναζήτησης, με την προσοχή μας να επικεντρώνεται πάντα κυρίως στην Google για προφανείς λόγους, εξελίσσονται συνεχώς. 

Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούν για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη γίνονται συνεχώς πιο "έξυπνοι" και αυστηροί, ενώ τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο γίνονται τεράστιες αναβαθμίσεις που χρειάζονται πολύ χρόνο για να τις αποκρυπτογραφήσουν οι επαγγελματίες χρησιμοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία και διαίσθησή τους και τα κατάλληλα εργαλεία SEO όπως το SEMrush και το ahrefs. 

Ακόμη και αν τον πρώτο χρόνο όλα πήγαν καλά και είστε στην πρώτη σελίδα για αρκετές από τις λέξεις-κλειδιά που μετράνε και σας δίνουν μετατροπές, αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραμείνετε εκεί για πάντα. Δυστυχώς, το SEO είναι τόσο δυναμικό και εξελισσόμενο όσο και οι μηχανές αναζήτησης και ο ανταγωνισμός.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι σοβαρές εταιρείες επενδύουν πολλά χρήματα από πρόσληψη κορυφαίων εταιρειών και επαγγελματιών SEO ενώ υπάρχουν πολλοί που επιλέγουν να κάνουν το SEO εντελώς εσωτερικά, προσθέτοντας τα κατάλληλα άτομα στο εργατικό τους δυναμικό. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το SEO είναι σημαντικό το 2021

Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας δεν αρκεί, ενώ οι περιττές διαφημίσεις έχουν εφήμερα αποτελέσματα και κέρδη και σίγουρα δεν αρκούν για να καταστήσουν μια επιχείρηση βιώσιμη. 

Το μυστικό έγκειται στην οργανική επισκεψιμότητα και στην ικανότητά σας να τη μετατρέψετε σε μετατροπές και αυτό ακριβώς ήταν, είναι και θα είναι το SEO.

Seo είναι το κλειδί για την οργανική κυκλοφορία
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το Seo αξίζει το 2022 7

Το SEO δεν είναι απλώς σημαντικό αλλά απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ με συνεχή οφέλη που αυξάνει την προβολή και την αξιοπιστία της μάρκας σας, στοχεύοντας στο σωστό κοινό με τις σωστές λέξεις-κλειδιά. 

Σε αντίθεση με το κόστος διαφήμισης που μπορεί να σας καταπιεί ανά πάσα στιγμή, Το SEO είναι προσιτό και προσαρμόζεται πλήρως ανάλογα με τους στόχους και τον προϋπολογισμό της επιχείρησής σας. ενώ παράλληλα λειτουργεί ως εφαλτήριο και μαξιλάρι ασφαλείας για τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί στο SEM.

Μοιραστείτε το:

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *