+30 2811 11 7281
Η Google και η Meta πραγματοποιούν σημαντικές αλλαγές στη νέα εποχή του cookieless για να παραμείνουν αποτελεσματικές και ανταγωνιστικές με βάση τα νέα δεδομένα. Λόγω αυτού, και οι δύο εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για την αντικατάσταση, την αναβάθμιση και την εισαγωγή μιας νέας εποχής ψηφιακής ανάλυσης με την εξάλειψη των παρωχημένων εργαλείων και διαδικασιών. Οι δύο πάροχοι συμβουλεύουν πλέον οι παράμετροι των μετρήσεων του ιστοτόπου σας να βρίσκονται σε έναν παράλληλο Cloud Server (server side tracking), έτσι ώστε οι ενέργειες να μπορούν να καταμετρηθούν με μεγαλύτερη ακρίβεια, η ανάλυση των δεδομένων να γίνει πιο αποτελεσματικά και οι διαφημιστικές ενέργειες να υλοποιηθούν μετά από μελέτη των δεδομένων των επισκεπτών του ιστοτόπου σας. Αλλά πρώτα, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στις τροποποιήσεις που θα γνωρίσει το κάθε εργαλείο.
Από την 1η Ιουλίου 2023, η Google δεν θα παρέχει πλέον το Google Analytics Universal (3 ), με αποτέλεσμα να χαθούν όλα τα δεδομένα που διατηρούσε. Θα πρέπει να αναβαθμίσετε γρήγορα στο Google Analytics 4 (GA4), προκειμένου να αρχίσετε να συλλέγετε δεδομένα και να καταγράφετε τις δραστηριότητες των χρηστών. Εφιστούμε την προσοχή στο γεγονός ότι η Google αναφέρει ρητά ότι τα προηγούμενα δεδομένα του GA3 θα χαθούν από την 1η Ιουλίου 2023 και ότι η μετάβαση στο GA4 το συντομότερο δυνατό θεωρείται επομένως ζωτικής σημασίας, προκειμένου να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα ιστορικό το συντομότερο δυνατό. Εάν επιλέξετε να διατηρήσετε τα παλαιότερα δεδομένα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τεχνολογίες όπως το Google BigQuery για να λάβετε τις κατάλληλες αποφάσεις.
Επιπλέον, η Google δεν έχει καθορίσει μια προθεσμία, αλλά κινείται προς την εποχή cookieless, στην οποία οι παράμετροι ανάλυσης του ιστότοπού σας θα πρέπει να βρίσκονται σε ξεχωριστό διακομιστή cloud (server side tracking), προκειμένου να υποστηριχθούν οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ. εξετάζει τη διαδικασία και τις δυνατότητες εφαρμογής της πολιτικής συναίνεσης στις συσκευές Android για τους χρήστες (όπως έχει ήδη εφαρμοστεί στις συσκευές Apple)
Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεστε βοήθεια με τη ρύθμιση, σχετικές συμβουλές σχετικά με το θέμα και τις ρυθμίσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθώς και τη μετάβαση από το Google Analytics 3 στο GA4.
Meta (Facebook)
Η εγκατάσταση του Facebook Conversion API, επίσης γνωστό ως FB CAPI, συνιστάται επίσημα από την 1η Ιανουαρίου 2023, σύμφωνα με τη Meta. Εάν χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία (FB CAPI), η οποία είναι επίσης Cookieless, οι διαφημιστικές ενέργειες όπως το Remarketing και οι στοχευμένες διαφημίσεις μπορούν πλέον να ενεργοποιηθούν με πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο. Και σε αυτή την περίπτωση, απαιτείται η συνδρομή ενός παράλληλου Cloud Server (server side tracking).
Επικοινωνήστε μαζί μας αν σας ενδιαφέρει να σας βοηθήσουμε με τη ρύθμιση, τις απαραίτητες ρυθμίσεις για την εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ και τη μετάβαση από το Facebook Pixel στο Facebook Conversion API.
Όπως Marketup Media, προς όφελος της περαιτέρω ανάλυσης, της απόδοσης και της βελτιστοποίησης των πελατών μας, προσπαθούμε να διατηρούμε υψηλό αριθμό δεδομένων. Μπορούμε να σας υποστηρίξουμε καθώς μεταβαίνετε στην επόμενη εποχή. Μπορούμε να αναλάβουμε την εγκατάσταση και τη σωστή ρύθμιση αυτών των εργαλείων, τα οποία απαιτούνται για τη διατήρηση της διαφημιστικής σας απόδοσης, σε συνδυασμό ή όχι με την επιχείρηση ανάπτυξης του ιστότοπού σας.
Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε μπορούν να ληφθούν μεμονωμένα ή όλες μαζί:
- Εγκατάσταση και διαμόρφωση GA4 και μετάβαση από GA3 σε GA4
- Εγκατάσταση και διαμόρφωση του Facebook CAPI
- Ρύθμιση και διαμόρφωση GA4 και Facebook CAPI
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή +30 2811 11 7281
Όσο καλύτερα ιστορικά δεδομένα θα έχετε και τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να περιμένετε, τόσο νωρίτερα θα δομήσετε το εμπορικό σήμα σας.
Ομάδα Marketup Media