+30 2811 11 7281
Συχνές ερωτήσεις
Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει το μάρκετινγκ σε άτομα που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο,
δηλαδή υπολογιστές, smartphones και tablets. Το ψηφιακό μάρκετινγκ επικεντρώνεται σε κανάλια όπως οι μηχανές αναζήτησης,
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστότοποι και εφαρμογές για να συνδεθείτε με υποψήφιους και πελάτες.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί σε σημείο όπου μια τεράστια σειρά ειδικών συμβουλεύει τις μάρκες για την ανάπτυξη
αποτελεσματικές στρατηγικές ή να εφαρμόσουν προγράμματα. Εάν είστε νέοι στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή δεν έχετε εμπειρία ή πόρους,
θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσλάβετε έναν έμπειρο και ευέλικτο σύμβουλο ψηφιακού μάρκετινγκ.
Σίγουρα. Αν και οι εταιρείες σε πολλές κατηγορίες επιχειρήσεων εξακολουθούν να προσεγγίζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ με σκεπτικισμό,
η αποφυγή του ψηφιακού μάρκετινγκ στερεί από την επιχείρησή σας την πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στα οποία η πλειοψηφία των καταναλωτών στρέφεται πρώτα και σε
όλες τις ώρες της ημέρας.
Βοηθάμε τους επιχειρηματίες να προετοιμαστούν για την άντληση κεφαλαίων. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει ορισμένες ή όλες τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου
- Ανάπτυξη χρηματοοικονομικών προβλέψεων
- Προετοιμασία του Pitch Deck (παρουσίαση σε επενδυτές)
- Ανάπτυξη στρατηγικής
- Έρευνα και ανάλυση αγοράς
Ιστοσελίδες που παραμένουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς ενημερώσεις και νέο περιεχόμενο είναι απίθανο να έχουν καλές επιδόσεις ή να υποστηρίζουν οποιουσδήποτε χρήσιμους στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν και ένας στατικός ιστότοπος τεχνικά χαρακτηρίζεται ως ιστότοπος, είναι βέβαιο ότι δεν είναι παρά ένα ψηφιακό φυλλάδιο που παράγει ελάχιστες ή καθόλου πληροφορίες.
Τα κινητά τηλέφωνα είναι η πιο διαδεδομένη τεχνολογία στον κόσμο. Οι περισσότεροι από τους υποψήφιους πελάτες σας ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και των ωρών που αφιερώνουν στα μέσα ενημέρωσης χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Το μάρκετινγκ για κινητά εστιάζει σε στρατηγικές για κινητά, όπως η αποστολή μηνυμάτων, οι εφαρμογές για κινητά και οι ιστότοποι για κινητά. Μια μάρκα που αγνοεί το mobile marketing είναι καταδικασμένη.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία και διανομή εκπαιδευτικών ή/και ψυχαγωγικών πληροφοριακών στοιχείων με σκοπό
δημιουργώντας αναγνωρισιμότητα της μάρκας, επισκεψιμότητα, leads και πωλήσεις. Το περιεχόμενο μάρκετινγκ είναι γενικά δωρεάν και δεν προωθεί ρητά την επωνυμία σας όπως θα έκανε μια διαφήμιση.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία της χρήσης onsite και offsite τακτικών για να βοηθηθεί η παρουσίαση του περιεχομένου από μια μηχανή αναζήτησης. Αν γίνει σωστά, η πρακτική αυτή αυξάνει την ποσότητα και την ποιότητα της επισκεψιμότητάς σας.
Η πλειονότητα της διαδικτυακής επισκεψιμότητας παράγεται από την αναζήτηση και όσοι έρχονται μέσω της αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο βαθμό εμπορικής πρόθεσης από ό,τι τα περισσότερα άλλα κανάλια.
Το τοπικό SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των διαδικτυακών ιδιοτήτων σας για τη δημιουργία επισκεψιμότητας από αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προωθήσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε τοπικούς πελάτες όταν τους χρειάζονται.
Η εγγενής διαφήμιση είναι μια μορφή πληρωμένων μέσων όπου οι διαφημίσεις ταιριάζουν με τη μορφή της πλατφόρμας στην οποία τοποθετούνται. Ενώ οι διαφημίσεις PPC και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τεχνικά μπορούν να χαρακτηριστούν ως εγγενής διαφήμιση, η περισσότερη εγγενής διαφήμιση είναι άρθρα που δημοσιεύονται ή προωθούνται σε συντακτικούς ιστότοπους. Η εγγενής διαφήμιση αναπτύσσεται σταθερά επειδή (1) δεν αγνοείται όπως οι διαφημίσεις προβολής και (2) δεν φιλτράρεται από τους αποκλειστές διαφημίσεων.
Η προσωπικότητα αγοραστή είναι μια αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη σας που βασίζεται σε έρευνα αγοράς και δεδομένα. Οι προσωποποιήσεις περιλαμβάνουν γενικά δημογραφικά στοιχεία πελατών, πρότυπα συμπεριφοράς, κίνητρα και στόχους. Θα πρέπει να αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με τις αποφάσεις των αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων, των ανησυχιών και των κριτηρίων που οδηγούν στις αγοραστικές αποφάσεις.
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα πρέπει να δοθεί στην HubSpot, την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την εφεύρεση του όρου. "Το Inbound marketing επικεντρώνεται στην προσέλκυση πελατών μέσω σχετικού και χρήσιμου περιεχομένου και στην προσθήκη αξίας σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη σας. Οι δυνητικοί πελάτες σας βρίσκουν μέσω καναλιών όπως τα ιστολόγια, οι μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".
Οι πιθανότητες είναι ότι το κοινό σας είναι ενεργό σε ένα ή περισσότερα από τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, όπου δισεκατομμύρια άνθρωποι περνούν καθημερινά χρόνο. Οι μάρκες που κατανοούν τη δύναμη του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεσμεύουν πόρους σε αυτό μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες, να προωθήσουν τις πωλήσεις, να οικοδομήσουν αφοσίωση και να κερδίσουν υποστηρικτές.
Εξετάστε πρώτα τα κορυφαία κοινωνικά κανάλια όσον αφορά τους ενεργούς χρήστες: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και Pinterest. Καθορίστε πού περνάει το κοινό σας το χρόνο του. Ερευνήστε τα δημογραφικά στοιχεία και τα πρότυπα συμπεριφοράς των χρηστών και εξετάστε το είδος του περιεχομένου που θα μοιραστείτε.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ισχυρότερο από ποτέ. Είναι πιο δημοφιλές από οποιοδήποτε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Είναι πιο ιδιωτικό. Πιο προσωπικό. Πιο αξιόπιστο. Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ελέγχουν τα εισερχόμενά τους πολλές φορές κάθε μέρα. Αν θέλετε να επικοινωνείτε απευθείας με ανθρώπους που πραγματικά σας δίνουν την άδεια να τους προωθήσετε, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητο.
Αν θέλετε να κάνετε επαγγελματικό μάρκετινγκ, χρειάζεστε έναν επαγγελματία κειμενογράφο. Ο ρόλος του κειμενογράφου είναι πιο σημαντικός από ποτέ στον κόσμο των ψηφιακών μέσων που βασίζονται στο περιεχόμενο. Το καλογραμμένο κείμενο χτίζει μάρκες, συνδέεται με τον αναγνώστη και εμπνέει δράση.
Τα προγράμματα ψηφιακού μάρκετινγκ επί πληρωμή πρέπει να δημιουργούν άμεσα αποτελέσματα. Από την άλλη πλευρά, προγράμματα όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, η δημιουργία λίστας email και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης απαιτούν επιμονή και υπομονή. Μπορεί να δείτε κάποια αποτελέσματα μέσα σε λίγους μήνες, ωστόσο, είναι πιθανό να περάσουν έξι μήνες έως ένας χρόνος μέχρι να πραγματοποιήσετε κάποιους από τους στόχους σας για την επισκεψιμότητα και τη μετατροπή.