Η Google και η Meta πραγματοποιούν σημαντικές αλλαγές στη νέα εποχή χωρίς cookies για να παραμείνουν αποτελεσματικές και ανταγωνιστικές με βάση τα νέα δεδομένα. Εξαιτίας αυτού, και οι δύο εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για την αντικατάσταση, την αναβάθμιση και την έναρξη μιας νέας εποχής ψηφιακών αναλυτικών στοιχείων εξαλείφοντας απαρχαιωμένα εργαλεία και διαδικασίες. Οι δύο αυτές εταιρείες λοιπόν μας λένε ότι οι παράμετροι μετρήσεων της ιστοσελίδας σας να βρίσκονται σε έναν παράλληλο διακομιστή Cloud (παρακολούθηση από την πλευρά του διακομιστή), ώστε οι ενέργειες να καταμετρώνται με μεγαλύτερη ακρίβεια, η ανάλυση δεδομένων να γίνεται πιο αποτελεσματικά ώστε να εφαρμόσετε επιτυχημένες διαφημιστικές ενέργειες στην ιστοσελίδα σας. Αλλά πρώτα, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στις τροποποιήσεις που θα χρειαστεί κάθε εργαλείο από τα παραπάνω.
Από την 1η Ιουλίου 2023, η Google δεν θα παρέχει πλέον το Google Analytics Universal (3) και όλα τα δεδομένα που είχατε θα χαθούν. Πρέπει να κάνετε γρήγορη αναβάθμιση στο Google Analytics 4 (GA4) για να ξεκινήσετε τη συλλογή δεδομένων και την καταγραφή των δραστηριοτήτων των χρηστών. Εφιστούμε την προσοχή στο γεγονός ότι η Google δηλώνει ρητά ότι τα προηγούμενα δεδομένα GA3 θα χαθούν από την 1η Ιουλίου 2023 και ότι η μετάβαση στο GA4 όσο το δυνατόν συντομότερα θεωρείται ζωτικής σημασίας προκειμένου να ξεκινήσει η δημιουργία ιστορικού το συντομότερο δυνατό. Εάν επιλέξετε να διατηρήσετε τα παλαιότερα δεδομένα, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τεχνολογίες όπως το Google BigQuery για να λάβετε τις κατάλληλες αποφάσεις.
Επιπλέον, η Google δεν έχει καθορίσει προθεσμία, αλλά κινείται προς την εποχή χωρίς cookies , κατά την οποία οι παράμετροι αναλυτικών στοιχείων της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να βρίσκονται σε ξεχωριστό διακομιστή cloud (παρακολούθηση από την πλευρά του διακομιστή) προκειμένου να υποστηρίζονται πρωτοβουλίες μάρκετινγκ. Εξετάζει επίσης τη διαδικασία και τις δυνατότητες εφαρμογής της πολιτικής συναίνεσης σε συσκευές Android για χρήστες (όπως έχει ήδη εφαρμοστεί σε συσκευές Apple)
Επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με τις ρυθμίσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθώς και τη μετάβαση από το Google Analytics 3 στο GA4.
Meta (Facebook)
Η εγκατάσταση του Facebook Conversion API, γνωστό και ως FB CAPI, συνιστάται επίσημα από την 1η Ιανουαρίου 2023, σύμφωνα με το Meta. Εάν χρησιμοποιηθεί η νέα τεχνολογία (FB CAPI), η οποία είναι επίσης χωρίς cookies , οι διαφημιστικές ενέργειες όπως το επαναληπτικό μάρκετινγκ (Remarketing) και οι στοχευμένες διαφημίσεις μπορούν πλέον να ενεργοποιηθούν με πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο. Και σε αυτήν την περίπτωση, απαιτείται παράλληλη βοήθεια του Cloud Server (παρακολούθηση από την πλευρά του διακομιστή).
Επικοινωνήστε μαζί μας εάν ενδιαφέρεστε να σας βοηθήσουμε με τις απαραίτητες ρυθμίσεις για την εφαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ και τη μετάβαση από το Facebook Pixel στο Facebook Conversion API.
Σαν Marketup Media, προς όφελος της περαιτέρω ανάλυσης, απόδοσης και βελτιστοποίησης των πελατών μας, προσπαθούμε να διατηρήσουμε υψηλούς αριθμούς δεδομένων. Μπορούμε να σας υποστηρίξουμε καθώς προχωράτε στην επόμενη εποχή. Μπορούμε να χειριστούμε την εγκατάσταση και τη σωστή ρύθμιση αυτών των εργαλείων, τα οποία απαιτούνται για τη διατήρηση της διαφημιστικής σας απόδοσης, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας.
Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε μπορούν να ληφθούν μεμονωμένα ή όλες ταυτόχρονα:
- Ρύθμιση και διαμόρφωση GA4 και μετεγκατάσταση GA3 σε GA4
- Ρύθμιση και διαμόρφωση Facebook CAPI
- Ρύθμιση και διαμόρφωση GA4 και Facebook CAPI
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή +30 2811 11 7281
Όσο καλύτερα ιστορικά δεδομένα θα έχετε τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να αναμένετε.
Η Ομάδα της Marketup Media