fAQs

Τι μας ρωτάτε

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει μάρκετινγκ σε άτομα που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο,
δηλαδή υπολογιστές, smartphones και tablet. Το ψηφιακό μάρκετινγκ επικεντρώνεται σε κανάλια όπως οι μηχανές αναζήτησης,
κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστότοπους και εφαρμογές για σύνδεση με προοπτικές και πελάτες.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ εξελίχθηκε στο σημείο όπου μια τεράστια ποικιλία ειδικών συμβουλεύει επιχειρήσεις να αναπτύξουν
αποτελεσματικές στρατηγικές. Αν είστε νέοι στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή έχετε έλλειψη εμπειρίας ή πόρων,
θα πρέπει να εξετάσετε τη συμμετοχή ενός έμπειρου και ευέλικτου συμβούλου ψηφιακού μάρκετινγκ.

Σίγουρα. Αν και οι εταιρείες σε πολλές κατηγορίες επιχειρήσεων εξακολουθούν να προσεγγίζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ με σκεπτικισμό,
αποφεύγοντας το ψηφιακό μάρκετινγκ αρνείστε την πρόσβαση της επιχείρησής σας στα κοινωνικά μέσα, όπου η πλειοψηφία των καταναλωτών στρέφεται πρώτα και
πολλές ώρες την ημέρα

Βοηθάμε τους επιχειρηματίες να ετοιμάζονται να αυξήσουν κεφάλαια. Αυτό συνήθως αποτελείται από ορισμένες ή όλες τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου
  • Ανάπτυξη οικονομικών προβλέψεων
  • Pitch deck (παρουσίαση επενδυτών) προετοιμασία
  • Ανάπτυξη στρατηγικής
  • Έρευνα αγοράς και ανάλυση

Οι ιστοσελίδες που διαρκούν για μεγάλες χρονικές περιόδους χωρίς ενημερώσεις και νέο περιεχόμενο είναι απίθανο να έχουν καλές επιδόσεις ή να υποστηρίζουν οποιουσδήποτε χρήσιμους στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρόλο που μία στατική ιστοσελίδα χαρακτηρίζεται τεχνικά ως ιστοσελίδα, πρόκειται για κάτι παραπάνω από ένα ψηφιακό φυλλάδιο που παράγει ελάχιστα ή καθόλου αποτελέσματα.

Τα κινητά τηλέφωνα είναι η πιο χρησιμοποιούμενη τεχνολογία στον κόσμο. Οι περισσότεροι από τους πελάτες σας ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και των ωρών των μέσων ενημέρωσης χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Το μάρκετινγκ κινητής τηλεφωνίας επικεντρώνεται σε στρατηγικές για κινητά όπως μηνύματα, κινητές εφαρμογές και ιστότοπους για κινητά. Μια επιχείρηση που αγνοεί το κινητό μάρκετινγκ είναι καταδικασμένη.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία και η διανομή εκπαιδευτικών και / ή ψυχαγωγικών πληροφοριακών στοιχείων για τους σκοπούς του να
δημιουργήσει ευαισθητοποίηση σχετικά με την επωνυμία.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία χρήσης επιτόπιων και offsite τακτικών για να βοηθήσει το περιεχόμενο να παρουσιάζεται από μια μηχανή αναζήτησης. Τελικά, η πρακτική αυτή αυξάνει την ποσότητα και την ποιότητα του traffic σας.

Η πλειονότητα του web traffic δημιουργείται από την αναζήτηση και εκείνα που έρχονται μέσω αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο βαθμό εμπορικής πρόθεσης από τα περισσότερα κανάλια.

Τοπικό SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των διαδικτυακών σας ιδιοτήτων για τη δημιουργία επισκεψιμότητας από αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας. Βοηθά τις επιχειρήσεις να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στους τοπικούς πελάτες όταν τους χρειάζονται.

Η εγγενής διαφήμιση είναι μια μορφή πληρωμένου μέσου όπου οι διαφημίσεις ταιριάζουν με τη μορφή της πλατφόρμας όπου βρίσκονται. Ενώ οι διαφημίσεις του PPC των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης χαρακτηρίζονται τεχνικά ως εγγενής διαφήμιση, οι περισσότερες τοπικές διαφημίσεις είναι άρθρα που δημοσιεύονται ή προωθούνται σε περιοδικά σύνταξης. Η εγγενής διαφήμιση έχει αυξηθεί σταθερά επειδή (1) δεν αγνοείται όπως είναι οι διαφημίσεις προβολής και (2) δεν φιλτράρεται από αποκλειστές(blockers) διαφημίσεων.

Η buyer persona είναι μια αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη σας με βάση την έρευνα αγοράς και τα δεδομένα. Οι προσωπικότητες αυτές περιλαμβάνουν γενικά τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών, τα πρότυπα συμπεριφοράς, τα κίνητρα και τους στόχους. Θα πρέπει να αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με τις αποφάσεις των αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων, των ανησυχιών και των κριτηρίων που οδηγούν στις αποφάσεις αγοράς.

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση πρέπει να απαντηθεί από την HubSpot, την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την επινόηση του όρου. "Το εισερχόμενο μάρκετινγκ εστιάζεται στην προσέλκυση πελατών μέσω σχετικού και χρήσιμου περιεχομένου σε κάθε στάδιο του ταξιδιού αγορών του πελάτη σας. Οι πιθανοί πελάτες, σας βρίσκονται μέσω καναλιών όπως blogs, μηχανές αναζήτησης και κοινωνικά μέσα. "

Οι πιθανότητες είναι ότι το κοινό σας είναι ενεργό σε ένα ή περισσότερα από τα μεγάλα social media όπου δισεκατομμύρια άνθρωποι περνούν το χρόνο τους καθημερινά. Οι επιχειρήσεις που κατανοούν τη δύναμη του μάρκετινγκ των social media και δεσμεύουν τους πόρους τους, μπορούν να ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες, να προωθήσουν τις πωλήσεις, να χτίσουν αξιοπιστία και να κερδίσουν υποστηρικτές.

Εξετάστε πρώτα τα κορυφαία social media όσον αφορά τους ενεργούς χρήστες: το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest. Προσδιορίστε σε ποιό από αυτά το κοινό σας ξοδεύει το χρόνο του. Ερευνήστε τα δημογραφικά στοιχεία και τα πρότυπα συμπεριφοράς των χρηστών και εξετάστε το είδος του περιεχομένου που θα μοιραστείτε.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ισχυρότερο από ποτέ. Είναι πιο δημοφιλές από οποιοδήποτε κοινωνικό μέσο. Είναι πιο ιδιωτικό. Πιο προσωπικό. Πιο αξιόπιστο. Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ελέγχουν τα εισερχόμενά τους πολλές φορές κάθε μέρα. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε απευθείας με ανθρώπους που σας χορηγούν άδεια να το κάνετε, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το απαραίτητο μάρκετινγκ.

Αν θέλετε να κάνετε επαγγελματικό μάρκετινγκ χρειάζεστε ένα επαγγελματία copywriter. Ο ρόλος ενός copywriter είναι πιο σημαντικός από ποτέ στον κόσμο των ψηφιακών μέσων με γνώμονα το περιεχόμενο. Το καλογραμμένο κείμενο δημιουργεί barnds, συνδέεται με τον αναγνώστη και εμπνέει δράση.

Τα αμειβόμενα προγράμματα ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να δημιουργήσουν άμεσα αποτελέσματα. Από την άλλη πλευρά, προγράμματα όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, η οικοδόμηση λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης απαιτούν επιμονή και υπομονή. Μπορεί να δείτε κάποια αποτελέσματα σε λίγους μήνες, ωστόσο, είναι πιθανό να είναι έξι μήνες έως ένα χρόνο προτού να συνειδητοποιήσετε ορισμένους από τους στόχους κίνησης και μετατροπής σας.

γνωρίστε μας καλύτερα

the people behind beyond

δουλεύοντας ιδέες στην marketup