Πώς οι Thought Leader διαφημίσεις βρίσκουν το ιδανικό για εσάς κοινό

Σήμερα, οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η αναζήτηση του ιδανικού κοινού-στόχου είναι πλέον απαιτητική και πολυδιάστατη και πολλές φορές η παραδοσιακή διαφημιστική στρατηγική, αποτυγχάνει ως προς τα αποτελέσματα. Έτσι, έρχονται τώρα οι thought leader διαφημίσεις κι αλλάζουν τα δεδομένα. Όμως, τι είδους διαφήμιση είναι μία thought leader διαφήμιση και πώς θα σας βοηθήσει να βρείτε το κοινό-στόχο για την δική σας επιχείρηση.

Τι είναι οι thought leader διαφημίσεις;

Οι thought leader διαφημίσεις, δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις διαφημίσεις εκείνες που χρησιμοποιούν το κατάλληλο πρόσωπο με την σχετική επιρροή, γνώμη και εμπειρία πάνω σε συγκεκριμένα είδη προϊόντων/υπηρεσιών. Το άτομο αυτό, κερδίζει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό του κοινού.
Έτσι, ο thought leader δημιουργεί περιεχόμενο στο οποίο επικοινωνεί την άποψή του και την εμπειρία του προωθώντας παράλληλα το αντίστοιχο προϊόν/υπηρεσία. Οι thought leader διαφημίσεις λοιπόν, είναι η αυριανή σας συνεργασία με τους ειδικούς, που θα δώσουν αυτό το αυθεντικό μήνυμα που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να πείσει το κοινό να σας επιλέξει.

Γιατί όμως είναι τόσο αποτελεσματικές αυτές οι διαφημίσεις;

Εμπιστοσύνη και αξιοπιστία: Ένας thought leader είναι καθιερωμένος στον τομέα του κι έχει ήδη καταστεί αξιόπιστος στα μάτια του κοινού. Έτσι, όταν προωθεί ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, οι ακόλουθοί του είναι εξαιρετικά πιθανό να δείξουν ενδιαφέρον σ’ αυτό το προϊόν/υπηρεσία καθώς ήδη το θεωρούν έμπιστο αφού το προωθεί το αγαπημένο τους πρόσωπο.

Στοχευμένη προσέγγιση: Οι thought leaders, έχουν συγκεκριμένο κοινό που τους ακολουθεί γι’ αυτήν ακριβώς την ειδίκευση που έχουν. Αν λοιπόν, έχετε τον κατάλληλο thought leader για συνεργάτη, τότε το προϊόν/υπηρεσία σας ταξιδεύει αμέσως στο κοινό-στόχο.

Αυθεντικότητα: Κι εδώ έχουμε την αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση. Οι thought leader διαφημίσεις παρουσιάζουν αυθεντικό περιεχόμενο, χωρίς να δείχνει σαχλό ή επιτηδευμένο.

Πώς θα προσελκύσετε το ιδανικό κοινό με thought leader διαφημίσεις

Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τη δύναμη των thought leader διαφημίσεων, θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένα βήματα και στρατηγικές.

  1. Εντοπίστε τον κατάλληλο thought leader
    Το κάθε προϊόν κι η κάθε υπηρεσία πρέπει να βρει τον thought leader που της ταιριάζει. Δεν είναι όλοι κατάλληλοι για εσάς. Ο δικός σας thought leader θα πρέπει να έχει ως κοινό, το δικό σας κοινό-στόχο. Αν για παράδειγμα πουλάτε προϊόντα τεχνολογίας, βρείτε έναν thought leader με τεχνολογική εμπειρία κι αφοσιωμένο κοινό.
  2. Δημιουργήστε αυθεντικό περιεχόμενο
    Ο thought leader με τον οποίο θα συνεργαστείτε πρέπει να μπορεί να αναδείξει το ήδη αυθεντικό του στυλ σε συνεργασία με τα δικά σας προϊόντα/υπηρεσίες. Έτσι, αφού οι ακόλουθοί του εμπιστεύονται την κρίση του, θα δείξουν πραγματικό ενδιαφέρον μόλις έρθουν σ’ επαφή με το αντίστοιχο περιεχόμενο.
  3. Χρησιμοποιήστε δεδομένα και αναλύσεις
    Πάντα να έχετε το βλέμμα σας στραμμένο στα δεδομένα που σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Έτσι, ο συνδυασμός των εργαλείων που ήδη χρησιμοποιείτε, θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τον κατάλληλο thought leader για εσάς.
  4. Επενδύστε στη μακροχρόνια σχέση
    Μην κάνετε μεμονωμένες συνεργασίες γιατί δεν θα δείτε μακροχρόνιο αποτέλεσμα. Μία σταθερή συνεργασία με έναν thought Leader θα δημιουργήσει σχέση εμπιστοσύνης και αναγνωρισιμότητας για το brand σας. Έτσι, έχετε ως στόχο τις τακτικές καμπάνιες και την συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τον thought Leader που έχετε επιλέξει.

Παραδείγματα επιτυχημένων thought leader διαφημίσεων

  • Apple και influencers στον χώρο της τεχνολογίας
    Η Apple είναι μία εταιρεία που αξιοποιεί συνεχώς τις thought leader διαφημίσεις με ειδικούς της τεχνολογίας που προωθούν τα νέα της προϊόντα. Ακόμα κι εταιρείες όπως η Apple χρειάζονται ενίσχυση της αξιοπιστίας των προϊόντων τους και φυσικά χρειάζονται τρόπους να προσελκύουν το κοινό τους.
  • Nike και αθλητές
    Κορυφαίοι αθλητές όπως ο Lebron James κι η Serena Williams, είναι thought leaders της Nike, αφού είναι τα ιδανικά πρόσωπα για την προώθηση αθλητικών προϊόντων. Έτσι, η προώθηση έχει αυθεντικότητα και συνδυάζει το brand της Nike με την κορυφαία αθλητική επίδοση.

Συμβουλές για τη δημιουργία της ιδανικής διαφήμισης

  1. Καθορίστε σαφείς στόχους
    Προτού ξεκινήσετε μία thought leader καμπάνια, θα πρέπει να θέσετε σαφείς και μετρήσιμους στόχους. Τι θέλετε να κάνετε; Να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας; Να ενισχύσετε τις πωλήσεις; Να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας; Ο καθορισμός του στόχου, είναι το πρώτο και σπουδαιότερο βήμα.
  2. Επιλέξτε το κατάλληλο πλαίσιο
    Τώρα, θα πρέπει να επιλέξετε πού θα δημοσιεύσετε το περιεχόμενό σας. Στο blog του ίδιου του thought leader; Στα δικά σας Social Media αποκλειστικά; Σε άλλο κανάλι; Αυτή είναι μία επιλογή που θα κάνετε αφού αναγνωρίσετε ποιες είναι οι πλατφόρμες που ακολουθεί το κοινό-στόχο σας.
  3. Εξασφαλίστε τη συμμετοχή του κοινού
    Ο thought leader σας, θα πρέπει να ενθαρρύνει το κοινό να έχει αλληλεπίδραση με το προϊόν/υπηρεσία σας. Η αλληλεπίδραση αυτή είναι που φέρνει την εμπιστοσύνη και τα επιθυμητά αποτελέσματα.
  4. Αξιοποιήστε την ιστορία του brand σας
    Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη στιγμή από αυτή, για να αξιοποιήσετε την ιστορία του brand σας. Η αφήγηση ιστοριών από τους thought leaders, είναι ο πιο ισχυρός τρόπος να συνδέσετε συναισθηματικά το κοινό-στόχο με το προϊόν/υπηρεσία σας.
What'S Your Story
How Thought Leader Ads Find Your Ideal Audience 3

Σήμερα, όποιος θέλει μία ισχυρή στρατηγική και την απόλυτη προσέγγιση του κοινού-στόχου με αυθεντικό και πλήρως αποτελεσματικό τρόπο, πρέπει να χρησιμοποιήσει thought leaders. Ακολουθώντας όλα αυτά που αναφέραμε κι αφού βρείτε τον κατάλληλο thought Leader για τα δικά σας προϊόντα/υπηρεσίες, να είστε σίγουροι ότι η αναγνωρισιμότητα του brand σας είναι προ των πυλών. Κι αυτή αναγνωρισιμότητα, θα φέρει αλληλεπίδραση και κατ’ επέκταση κέρδη.

Πηγές:

Μοιραστείτε το:

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *