Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση και γιατί την χρειάζεστε

Σχεδιασμός ιστοσελίδων

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση? Δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Μπορεί να μοιάζει πολύ διαφορετικό ανάλογα με το πού διαφημίζετε και πώς το κάνετε.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες εκεί όπου περνούν τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου τους; Το Διαδίκτυο. Αξιοποιεί τη δημοτικότητα αξιόπιστων ιστότοπων όπως το Facebook, το YouTube, το Yelp, η αναζήτηση Google και άλλα

.

Προσεγγίστε τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα

Αυτή η μορφή διαφήμισης σας επιτρέπει να προσεγγίσετε τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα τη σωστή στιγμή. Μπορεί να νομίζετε ότι το κάνετε αυτό ήδη μέσω εφημερίδων, φυλλαδίων ή ραδιοφωνικών διαφημίσεων. Αλλά καθώς θα εξερευνούμε μαζί τις ψηφιακές καμπάνιες, θα δείτε πόσο πολύ η ψηφιακή τεχνολογία ανεβάζει τον πήχη στη διαφήμιση.

Αποκτήστε μετρήσιμα αποτελέσματα

Η ψηφιακή διαφήμιση δεν είναι απλώς η ανάρτηση μιας διαφήμισης στο Twitter, το Pinterest ή το Facebook. Χρησιμοποιεί διαφημιστικά εργαλεία που βασίζονται στο Διαδίκτυο για την έρευνα, τη διαχείριση, την παρακολούθηση, την ανάλυση και τη βελτίωση των διαδικτυακών διαφημιστικών εκστρατειών.

Όταν γίνεται αποτελεσματικά, ψηφιακό μάρκετινγκ ενσωματώνεται απρόσκοπτα στην εμπειρία χρήστη του πελάτη-στόχου σας στον εν λόγω ιστότοπο, οδηγώντας τον πίσω στον δικό σας ιστότοπο και τη δική σας επιχείρηση.

Μπορεί να εξατομικευτεί για να μεγιστοποιήσει τη συνάφεια με τον πελάτη-στόχο σας. Αυτό, με τη σειρά του, μεγιστοποιεί τα ποσοστά μετατροπής. Και επειδή είναι ψηφιακή, μπορείτε να παρακολουθείτε ουσιαστικά κάθε βήμα που κάνει ο πελάτης σας σε σχέση με τη διαφήμισή σας.

Αυτό σας επιτρέπει να επιτύχετε απόδοση επένδυσης που δεν είναι δυνατή με άλλα μέσα.

Γιατί το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει τόσο σημαντικό

Μπορεί να σκέφτεστε ότι ο τρόπος διαφήμισής σας λειτουργεί αυτή τη στιγμή. Γιατί πρέπει να κάνετε μια αλλαγή στις online διαφημίσεις; Ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους είναι σπουδαίο που το ρωτάτε αυτό τώρα αντί να συνεχίσετε με άλλες μεθόδους πλέον.

Τα Grammy, τα Emmy, το Super Bowl και οι Ολυμπιακοί Αγώνες υπέστησαν φέτος πτώση ρεκόρ τηλεθέασης. Δεν πρόκειται για νέα τάση.

Μόνο τα Όσκαρ σημείωσαν πτώση 6,4 εκατομμυρίων ατόμων. Όσοι πλήρωσαν $2,6 εκατομμύρια ή περισσότερα για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων σε αυτά τα προγράμματα είναι έξαλλοι.

Οι πιθανότητες είναι ότι, ως μικρή επιχείρηση, δεν διαφημίζεστε σε αυτά τα προγράμματα. Αυτό όμως αναδεικνύει μια ταχέως εξελισσόμενη τάση τόσο για τα καλωδιακά όσο και για τα δικτυακά προγράμματα. Οι άνθρωποι κόβουν το καλώδιο και αποσυνδέονται.

Κόφτες καλωδίων

Βλέπουμε παρόμοιες τάσεις με τα περιοδικά, τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και τις διαφημίσεις άμεσης αλληλογραφίας.

Πού πηγαίνουν οι άνθρωποι; Αυτό δεν θα σας εκπλήξει.

Γιατί η ψηφιακή διαφήμιση είναι τόσο επιτυχημένη

Το περιοδικό Forbes το αναφέρει πολύ καλά: Είναι προσιτό, συγκεκριμένο και εύκολο στη χρήση. Αυτό είναι περίπου το συμπέρασμα.

Είναι προσιτό & επεκτάσιμο

Μπορεί να δείτε τους τίτλους: Διαφημιστικά κόστη εκτοξεύονται στα ύψη. Αλλά όταν το αναλύετε και εξετάζετε την απόδοση επένδυσης που μπορεί να έχει μια επιχείρηση ακόμη και με μικρές καμπάνιες, οι τίτλοι απλά δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.

Ψηφιακή διαφήμιση είναι προσιτή. Μπορείτε να ξεκινήσετε την ψηφιακή διαφήμιση με μόλις 5 ευρώ την ημέρα στο Facebook. Καθώς αναπτύσσεστε, αυξήστε τον προϋπολογισμό σας. Αναλύστε, δοκιμάστε και βελτιστοποιήστε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ αν δεν είναι πολύ επεκτάσιμο.

Είναι τόσο εύκολο να αυξάνετε και να μειώνετε την κλίμακα ανάλογα με τα ποσοστά μετατροπής και τον αριθμό των πελατών που μπορείτε να διαχειριστείτε ανά πάσα στιγμή. Αν σας καταβάλει λίγο η προσπάθεια επειδή οι διαφημίσεις σας αποδίδουν τόσο καλά, τότε μπορείτε απλά να τις αναστείλετε μέχρι να καλύψετε το χαμένο έδαφος.

Ωστόσο, αν συνεργάζεστε με μια εταιρεία ψηφιακής διαφήμισης όπως η δική μας, τότε ξοδεύετε λιγότερο χρόνο για τις διαφημίσεις σας και περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθείτε στη λειτουργία της επιχείρησής σας.

Είναι συγκεκριμένο & στοχευμένο

Χρησιμοποιώντας δεδομένα που συλλέγονται από την επιχείρησή σας ή από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, μπορείτε να προσεγγίσετε ακριβώς αυτούς που θέλετε να προσεγγίσετε. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε να προβάλετε 5 διαφορετικές διαφημίσεις που στοχεύουν σε 5 διαφορετικούς τύπους πελατών. Κάθε πελάτης βλέπει τη διαφήμιση που θα εμφανίζεται πιο σχετική με αυτόν.

Η ψηφιακή διαφήμιση έχει νόημα για τις μικρές επιχειρήσεις

Πέρα από όλα τα οφέλη της ψηφιακής διαφήμισης, είναι ο καλύτερος φίλος των μικρών επιχειρήσεων. Δεν χρειάζεστε έναν τεράστιο εταιρικό προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να τη χρησιμοποιήσετε.

Ωστόσο, με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να είστε δίπλα-δίπλα ή ακόμη και να ξεπεράσετε τις τεράστιες επιχειρήσεις.

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση; Είναι ο απόλυτος τρόπος για να εξισορροπήσετε τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρές επιχειρήσεις. Μπορείτε να ανταγωνιστείτε και να κερδίσετε απέναντι σε τεράστιες επιχειρήσεις franchise όπως τα McDonald's και το Ikea.

Κάντε το χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία όταν χρησιμοποιείτε ψηφιακή διαφήμιση.

Λειτουργεί γρήγορα

Υπάρχουν ορισμένες τεχνικές μάρκετινγκ που χρειάζονται χρόνο για να φέρουν αποτελέσματα.

Μακροπρόθεσμες στρατηγικές branding, SEO και μάρκετινγκ περιεχομένου σας βοηθούν να μειώσετε το κόστος απόκτησης και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Αλλά δεν είναι συνήθως γρήγορες από μόνες τους.

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση; Είναι γρήγορη.

Ξεκινήστε την προβολή διαφημίσεων. Δείτε 5 φορές, 10 φορές ή περισσότερη κίνηση εκείνη την ημέρα. Ανάλογα με το είδος της επιχείρησής σας, μέσα σε λίγα λεπτά αρχίστε να κλείνετε ραντεβού ή να κάνετε πωλήσεις.

Ξεκινήστε να ολοκληρώνετε τις παραγγελίες. Οι πελάτες αρχίζουν να αφήνουν κριτικές. Περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν αυτές τις κριτικές και θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.

Η επιχείρησή σας απογειώνεται. Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να το κάνει αυτό.

Τύποι ψηφιακής διαφήμισης

Στη συνέχεια, ας εξερευνήσουμε τα κύρια είδη ψηφιακής διαφήμισης. Καθώς θα το κάνουμε, θα γίνει πιο σαφές πόσο καλά αυτές ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία και το επιχειρηματικό σας μοντέλο. Θα δείτε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας στο μάρκετινγκ, όπως:

  • Δημιουργία leads
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος
  • Αποκτήστε περισσότερους πελάτες
  • Κάντε περισσότερες πωλήσεις
  • Κάντε τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα
PPC (Pay Per Click)

Με τη PPC πληρώνετε την πλατφόρμα στην οποία διαφημίζεστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Οι περισσότεροι τύποι ψηφιακής διαφήμισης έχουν ρυθμιστεί σε βάση PPC.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργεί τόσο καλά για τις μικρές επιχειρήσεις.

Δεν πληρώνετε με βάση το πόσους θεατές, ακροατές ή αναγνώστες έχει ένα πρόγραμμα, σταθμός ή περιοδικό. Πληρώνετε μόνο για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για την υπηρεσία σας - και οι οποίοι δείχνουν το ενδιαφέρον τους κάνοντας κλικ στη διαφήμισή σας.

Το CPC (κόστος ανά κλικ) που πληρώνετε είναι συνήθως σε ένα σύστημα προσφορών με τη μέση τιμή προσφοράς να είναι κάτω από €3. Όλα είναι αυτοματοποιημένα και συμβαίνουν παρασκηνιακά σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Απλά ορίστε μια μέγιστη προσφορά στο σύστημα.

Διάφοροι παράγοντες επηρεάζουν το ποσό που πληρώνετε για μια προσφορά:

  • Πόσο ανταγωνιστικός είναι ο διαφημιστικός χώρος
  • Πόσο σχετικές είναι οι διαφημίσεις σας με τους ανθρώπους που τις βλέπουν
  • Ο κλάδος σας
  • Ώρα προβολής των διαφημίσεων

Εάν οι διαφημίσεις σας κριθούν πιο σχετικές από τους ανταγωνιστές σας, τα συστήματα που βασίζονται σε PPC θα σας δώσουν συχνά το διαφημιστικό χώρο με λιγότερα χρήματα από αυτά που θα χρέωναν τον ανταγωνισμό σας.

Γιατί θα προτιμούσαν πιο σχετικές διαφημίσεις; Είναι απλό. Βγάζουν περισσότερα χρήματα όταν προβάλλουν διαφημίσεις που οι χρήστες θέλουν να κάνουν κλικ. Οι χρήστες τους αισθάνονται ότι έχουν καλύτερη εμπειρία όταν βλέπουν διαφημίσεις που τους αφορούν.

CPM (Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις)

Αντί να πληρώνετε για ένα κλικ, μπορεί να διαπιστώσετε ότι είναι πιο αποδοτικό να πληρώνετε για εμφανίσεις. Μια εντύπωση είναι κάθε φορά που η διαφήμισή σας εμφανίζεται στην οθόνη κάποιου. Αυτές λειτουργούν καλά όταν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαρκή εντύπωση στο μυαλό ενός ατόμου που μπορεί να οδηγήσει ή να μην οδηγήσει σε ένα πραγματικό κλικ.

Αλλά υπάρχει μια παγίδα. Εάν έχετε πολλά κλικ που κανονικά θα έπρεπε να πληρώσετε, η διαφημιστική πλατφόρμα χάνει χρήματα. Αν η ζυγαριά γέρνει πολύ προς τη δική σας κατεύθυνση, μπορεί να αναθεωρήσουν τη διαφήμισή σας ή να της δώσουν λιγότερη προβολή για να σας ενθαρρύνουν να στραφείτε σε πληρωμή ανά κλικ.

Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σύμφωνα με μια έκθεση της Sprout Social, κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι περνούν σχεδόν 2,5 ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα. Ο χρόνος που αφιερώνεται αυξάνεται χρόνο με το χρόνο.

Χρόνος κοινωνικού δικτύου

Εκεί πηγαίνουν για να συνδεθούν. Πηγαίνουν εκεί για να χαλαρώσουν και να περάσουν την ώρα τους. Πηγαίνουν επίσης εκεί για να ψωνίσουν.

31% των ανθρώπων δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν νέες μάρκες και να κάνουν αγορές. Το Facebook επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα περίπου 52% των αγορών. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τις online όσο και τις εμπορικές αγορές.

Περίπου 96% των ανθρώπων συζητούν τακτικά για τις μάρκες στο διαδίκτυο ως μέρος της εμπειρίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας δίνει έναν πολύ άμεσο και μετρήσιμο τρόπο για να διοχετεύσετε τους ενδιαφερόμενους στον ιστότοπό σας.

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την ενίσχυση αναρτήσεων και την προβολή διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι περισσότερες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζονται σε εκτεταμένα δημογραφικά δεδομένα, δεδομένα ενδιαφερόντων και δεδομένα συμπεριφοράς που συλλέγονται από τις μηχανές αναζήτησης.

Γνωρίζαμε ότι υπήρχε λόγος που το Facebook συνέλεγε τόσα πολλά δεδομένα για εμάς. Σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να προβάλλετε διαφημίσεις στους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να θέλουν αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Δεν μπορείτε μόνο να στοχεύσετε με βάση δημογραφικά στοιχεία υψηλού επιπέδου, όπως το φύλο ή η ηλικία. Σας επιτρέπει να περιορίσετε τον στόχο σε πράγματα όπως το αν αγοράζουν μόδα online, ώστε να μεγιστοποιήσετε τη συνάφεια με κάθε άτομο που βλέπει τη διαφήμισή σας.

Η συνάφεια είναι το κλειδί στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όσο πιο συγκεκριμένοι και στοχευμένοι μπορείτε να είστε τόσο με το κοινό όσο και με τη διαφήμιση, τόσο καλύτερες επιδόσεις θα έχετε.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως εργαλείο διαφήμισης

72% του γενικού κοινού και 86% των αγοραστών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι προτιμούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων μαζί τους. Αυτό περιλαμβάνει και τις διαφημίσεις.

Επειδή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο προτιμάται τόσο πολύ, θα έχετε πολύ υψηλότερα ποσοστά δέσμευσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η μέση απόδοση της διαφήμισης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι 40 ευρώ για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύετε. Αυτό καθιστά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο την υψηλότερη μορφή διαφήμισης με υψηλό ROI.

Αλλά η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως διαφημιστικού εργαλείου δεν είναι τόσο απλή όσο η ανάρτηση μιας διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η επίτευξη αυτού του είδους ROI εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως:

  • Δυνατότητα απόκτησης ποιοτικών συνδρομητών
  • Δυνατότητα εμπλοκής των συνδρομητών
  • Δυνατότητα διατήρησης συνδρομητών
  • Πρόσβαση σε εργαλεία αυτοματοποίησης και τμηματοποίησης
Μάρκετινγκ περιεχομένου ως εργαλείο διαφήμισης

Όταν ρωτάτε τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση, μπορεί να μη σκέφτεστε το μάρκετινγκ περιεχομένου. Αλλά 90% των τμημάτων μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου για κάποιο λόγο. Μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο διαφήμισης.

Το περιεχόμενο προσελκύει τους ενδιαφερόμενους. Πείτε τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χωρίς να πληρώσετε για διαφημιστικό χώρο.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι γρήγορο αν δεν χρησιμοποιείτε πληρωμένες διαφημίσεις για να ενισχύσετε τα αποτελέσματά του. Βοηθά όμως στη μείωση του κόστους διαφήμισης με την πάροδο του χρόνου.

Περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στον ιστότοπο και το προφίλ σας φυσικά λόγω του μαγνήτη που δημιουργήσατε.

Μαθαίνετε πάρα πολλά για το τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση; Μην ανησυχείτε. Προσφέρουμε υπηρεσίες για όλους τους τύπους υπηρεσιών που συζητήσαμε. Απλά συμπληρώστε αυτό το φόρμα επικοινωνίας για μια δωρεάν διαβούλευση σχετικά με το ποιοι τύποι ψηφιακής διαφήμισης είναι καλύτεροι για την επιχείρησή σας.

Είναι ο καλύτερος φίλος των μικρών επιχειρήσεων

Δεν θα χρειάζεται να ρωτάτε τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση όταν δείτε ότι λειτουργεί για την επιχείρησή σας. Καμία άλλη μέθοδος δεν μπορεί να οδηγήσει σε στοχευμένη επισκεψιμότητα πιο γρήγορα από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο. Αυξήστε τα έσοδα και αναπτύξτε την επιχείρησή σας με αυτό το πολύ σημαντικό εργαλείο.

Αν ρωτάτε τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση, είστε νέοι στην ψηφιακή διαφήμιση. Μπορεί να είστε έτοιμοι να βουτήξετε αμέσως. Αλλά μπορεί να έχετε ερωτήσεις.

Προσλάβετε ένα πρακτορείο όπως το δικό μας για να σας απαλλάξει από την αμφισβήτηση της ψηφιακής διαφήμισης.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να έχετε την καλύτερη απόδοση της επένδυσης. Διαθέτουμε την εσωτερική τεχνογνωσία και τα εργαλεία για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε. Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για μια διαβούλευση.

Μοιραστείτε το:

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *