Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τοπική διαφήμιση

Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Έχοντας ένα ελκυστικό, συνεπές μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και την άμεση σύνδεση με τους πελάτες. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram δεν προσφέρουν μόνο μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή πληροφοριών, αλλά ενθαρρύνουν την αφήγηση ιστοριών τόσο από την επιχείρηση όσο και από τους πελάτες της.

Σας βοηθάμε χρήση των κοινωνικών μέσων για τοπική διαφήμιση ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε μια στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε ποιες πλατφόρμες θα πρέπει να αφιερώσετε το χρόνο και την ενέργειά σας; Και τι γίνεται με τη διαφήμιση εκεί; Ακολουθούν μερικά βήματα, που περιγράφουν το πλάνο σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  • Καταλάβετε πού βρίσκεται το κοινό σας

Απευθύνεστε σε εφήβους, γυναίκες ηλικίας 30-45 ετών ή σε λάτρεις των σπορ; Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Facebook και το Instagram είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε να καλύπτετε τον στόχο του κοινού σας. Αλλά πρέπει να ψάξετε βαθύτερα για το ποιον θέλετε να στοχεύσετε.

Αναλύουμε τα δημογραφικά στοιχεία ορισμένων κορυφαίων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης για να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε πού ξοδεύει το κοινό σας το χρόνο του. Ελέγχουμε πού συχνάζουν οι άνδρες και οι γυναίκες:

Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Αυτό το βήμα θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και τις συνήθειές του. Αφού δημιουργήσετε, συνδέσετε και προσαρμόσετε τους λογαριασμούς σας, μπορείτε να σχεδιάσετε μια κοινωνική στρατηγική.

Παράδειγμα: Πείτε ότι είστε ιδιοκτήτης ενός καταστήματος κουρέματος και έχετε να μοιραστείτε ένα σωρό νέες ιδέες για έργα. Οι πελάτες σας είναι κατά 75 τοις εκατό γυναίκες. Pinterest θα ήταν μια καλή οδός για να μοιραστείτε τους πόρους σας λόγω της γυναικείας δημογραφίας και της μορφής δημοσίευσης που βασίζεται σε εικόνες.

  • Σχεδιάστε μια στρατηγική ανάρτησης

Η συνέπεια είναι το κλειδί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ενεργοί λογαριασμοί αποτελούν απόδειξη της δέσμευσής σας σε αυτά τα κοινά. Σχεδιάστε να δημοσιεύετε τακτικά στους λογαριασμούς σας κάθε εβδομάδα. Ελέγχετε επίσης συχνά για να λαμβάνετε σχόλια από τους ακολούθους.

Ένας καλός κανόνας είναι να απαντάμε σε σχόλια και ερωτήσεις εντός 48 ωρών, αλλά χρησιμοποιούμε την κρίση μας όταν πρόκειται για αρνητικές δημοσιεύσεις. Marketup έχει μερικές συμβουλές για το χειρισμό λιγότερο θετικών Facebook θέσεις. Θυμηθείτε: αυτές οι πλατφόρμες είναι σαν ένα κοκτέιλ πάρτι- είναι ένα δημόσιο περιβάλλον, οπότε ενεργήστε ανάλογα.

  • Δημιουργία ισχυρού και ελκυστικού περιεχομένου

Το ποιοτικό περιεχόμενο έχει ποικιλία - τόσο στον τύπο του μέσου όσο και στο θέμα. Ο στόχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να είναι κοινωνικά, επομένως δεν πρόκειται για μια πλατφόρμα προώθησης πωλήσεων και μονόπλευρης επικοινωνίας. Αντίθετα, εστιάζουμε στη συμμετοχή των χρηστών με ερωτήσεις, ματιές στα παρασκήνια της επιχείρησής σας και περιεχόμενο που δείχνει ότι εκτιμάτε τη γνώμη του κοινού σας.

  • Γίνετε δημιουργικοί

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν την ευκαιρία να είστε δημιουργικοί με το κοινό σας και να ανταμείβετε όσους συμμετέχουν στην αλληλεπίδραση. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προχωρήσετε πέρα από την τακτική ανάρτηση ενημερώσεων και την υποβολή ερωτήσεων.

Οι δημιουργικές προσπάθειες είναι αυτές που επιτυγχάνουν το επιθυμητό "virality" που όλοι επιδιώκουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όσο περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για το εμπορικό σήμα σας στο διαδίκτυο, τόσο μεγαλύτερη είναι η προβολή.
Οι διαγωνισμοί είναι ένας τρόπος για να προσελκύσετε νέους φίλους/ακολούθους της σελίδας σας και ταυτόχρονα να διαδώσετε κάποιο διαφημιστικό προϊόν της μάρκας σας.

  • Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για τοπική διαφήμιση

Καθίστε σε οποιοδήποτε εστιατόριο ή καφετέρια και θα δείτε το 30-40% των πελατών στα τραπέζια να κοιτάζουν τα τηλέφωνά τους. Περισσότερο από ποτέ, η προσοχή μας μετατοπίζεται στις κινητές συσκευές.

Για πολλούς από εμάς, τα τηλέφωνά μας είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάμε το πρωί και το τελευταίο πράγμα που βλέπουμε πριν κοιμηθούμε. Έτσι, ως ιδιοκτήτης τοπικής επιχείρησης, γιατί να μην εκμεταλλευτείτε αυτή τη συμπεριφορά;

Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Facebook, είναι μια ενδιαφέρουσα οδός για το μάρκετινγκ:

1. Οι προϋπολογισμοί είναι προσαρμόσιμοι - μπορείτε να ξοδεύετε όσο λίγα ή όσα θέλετε.
2. Μπορείτε να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό. Δεν υπάρχουν πολλά άλλα μέσα που μπορούν να προσφέρουν τόσο άμεσες συνδέσεις με το κοινό-στόχο - και έναν σύνδεσμο με δυνατότητα κλικ για να κατευθύνετε τον θεατή εκεί που θέλετε να πάει, επίσης.

Διαφήμιση στο Facebook

Οι διαφημίσεις στο Facebook αλλάζουν συνεχώς για να γίνουν πιο αποτελεσματικές για τα αποτελέσματα που θέλετε να επιτύχετε. Παρακάτω, θα δείτε όλους τους διαφορετικούς στόχους στους οποίους μπορούμε να εστιάσουμε τη διαφήμισή σας όταν ξεκινήσετε.

Αφού επιλέξουμε τη σελίδα που θέλετε να διαφημιστείτε, θα συμπληρώσουμε τις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θέλουμε να φαίνεται η διαφήμισή σας, σε ποιους θέλουμε να απευθυνθούμε, πόσο θέλουμε να διαρκέσει η καμπάνια και πόσα θέλουμε να ξοδέψουμε.

Διαφήμιση στο Facebook

Πόσα πρέπει να ξοδέψω; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε με χαμηλό προϋπολογισμό να αποκτήσετε ένα καλό και σχετικό κοινό και να επεκταθείτε εκεί όπου βλέπουμε ότι έχετε επιτυχία.

Μοιραστείτε το:

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *