Google business profile: Tips για κάθε manager ξενοδοχείου

Το Google business profile μπορεί να γίνει ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για κάθε ξενοδόχο που θέλει να βελτιστοποιήσει την ορατότητά του στις αναζητήσεις της Google, θέλοντας να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Εδώ, θα δούμε κάποιες πρακτικές βελτίωσης για να ενισχύσετε το ξενοδοχειακό σας προφίλ στο google business, βοηθώντας την ιστοσελίδα σας.

  1. Φροντίστε να έχετε ένα ολοκληρωμένο προφίλ
    Για να κάνετε την αρχή σε μια επιτυχημένη παρουσία στην Google, θα πρέπει να συμπληρώσετε το προφίλ σας. Φροντίστε όλες οι πληροφορίες σας να είναι ενημερωμένες συμπληρώνοντας το όνομα του ξενοδοχείου σας, την διεύθυνση, το τηλέφωνο, την ιστοσελίδα σας και τις ώρες λειτουργίας της ρεσεψιόν σας. Έτσι, οι πελάτες θα μπορούν εύκολα να βρουν τις βασικές πληροφορίες για εσάς.
  2. Οι φωτογραφίες είναι πολύ σημαντικές
    Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει το επαγγελματικό σας προφίλ να έχει κακές φωτογραφίες. Χρειάζεστε υψηλή ανάλυση ώστε οι πελάτες να μπορούν να δουν τα δωμάτια, τις παροχές σας, τους κοινόχρηστους χώρους και τον χώρο του περιβάλλοντος γύρω από το ξενοδοχείο. Φωτεινές φωτογραφίες και ωραίες γωνίες λήψεις, μπορούν να προσελκύσουν το κοινό.
  3. Να παρακολουθείτε τις κριτικές και να απαντάτε
    Οι κριτικές που δέχεται η επιχείρησή σας μπορεί να επηρεάσει την απόφαση ενός πελάτη να κάνει μία κράτηση. Έτσι, μάθετε να αξιολογείτε τις κριτικές που σας γίνονται και να απαντάτε με ευγένεια και επαγγελματισμό. Αυτό δείχνει την δέουσα προσοχή και ενθαρρύνει τις θετικές κριτικές.
  4. Χρησιμοποιήστε τις σωστές λέξεις-κλειδιά
    Πρέπει να έχετε σωστή στρατηγική όσο αφορά τις λέξεις-κλειδιά για τις υπηρεσίες και τις παροχές που προσφέρετε, όπως για παράδειγμα «πολυτελή δωμάτια Θεσσαλονίκη» ή «σπα ξενοδοχείου Αθήνα». Αυτό βοηθάει την Google να κατανοήσει πού θα κατατάξει το ξενοδοχεία σας βάσει των αναζητήσεων.
  5. Συχνή ανανέωση περιεχομένου
    One goal you should always have is the frequent renewal of your content. Special offers, events, or even local happenings should take priority in the content of your website. This way you will have fresh and interesting content for users and for Google.
  6. Εικονική περιήγηση
    Αυτή η σχετικά νέα τεχνολογία που όλο εξελίσσετε προσφέρει στους πιθανούς πελάτες σας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες 360°, καθώς και βίντεο που θα αναδεικνύουν όλους τους χώρους σας. Η όποια σιγουριά μπορεί να νιώσουν οι χρήστες για την επιλογή τους, θα αυξήσει τις κρατήσεις.
  7. Μην ξεχνάτε τα στατιστικά σας
    Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα στατιστικά στοιχεία που σας παρέχει το Google business profile. Θα κατανοήσετε έτσι τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες με το ξενοδοχείο σας, αφού οι πληροφορίες αυτές περιλαμβάνουν τον αριθμό των προβολών του προφίλ σας, τον αριθμό των κλήσεων και των αιτήσεων για οδηγίες.
  8. Συχνές ερωτήσεις (faqs)
    Το google business profile επιτρέπει σε κάθε χρήστη να κάνει την οποιαδήποτε ερώτηση είτε απευθείας στο προφίλ σας, είτε μέσω του FAQ, δηλαδή των συχνών ερωτήσεων. Αυτές οι ερωτήσεις θα πρέπει να έχουν σαφείς και χρήσιμες απαντήσεις. Έτσι, βελτιώνεται η εμπειρία του χρήστη και μειώνεται ο αριθμός των κλήσεων που αφορά κάτι που μπορεί να λυθεί 100% ψηφιακά.
  9. Βελτιστοποίηση τοπικού SEO
    Το τοπικό SEO είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα ξενοδοχεία, επειδή οι πελάτες αναζητούν διαμονή κυρίως βάσει τοποθεσίας. Έτσι, θα πρέπει να έχετε σωστές λέξεις-κλειδιά που θα περιλαμβάνουν την τοποθεσία σας και θα εξασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες για την διεύθυνσή σας είναι σωστές.
  10. Ζητήστε από τους πελάτες σας να αφήσουν μία κριτική
    Όπως καταλαβαίνετε, οι θετικές κριτικές μπορούν να ενισχύσουν την αξιοπιστία του ξενοδοχείου σας κι αυτή με τη σειρά της να κάνει το ξενοδοχείο πιο ελκυστικό. Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες πρέπει να αφήσουν μία κριτική στην Google κι αυτό μπορείτε να το ζητήσετε π.χ. την στιγμή του checkout.
  11. Χρησιμοποιήστε τις υπηρεσίες επαλήθευσης
    Πρέπει να κάνετε επαλήθευση του προφίλ σας στο Google business, για να εξασφαλίσετε την ακρίβεια και την αξιοπιστία των πληροφοριών σας. Πρέπει φυσικά να επιβεβαιώσετε την διαδικασία επαλήθευσης ώστε να δείχνετε αξιοπιστία και εγκυρότητα.

Συμπερασματικά

Για κάθε ξενοδοχείο είναι απαραίτητη στρατηγική η βελτιστοποίηση του Google business profile, ώστε να αυξήσετε την ορατότητά του και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Η συμπλήρωση των πληροφορίων σας, η χρήση καλής ποιότητας φωτογραφιών, οι σωστές λέξεις-κλειδιά και η διαχείριση των κριτικών, είναι όλα πολύ σημαντικά βήματα για μια επιτυχημένη Google παρουσία.

Πρέπει το προφίλ σας να ενημερώνεται τακτικά αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα από τις εικονικές περιηγήσεις έως την παρακολούθηση των στατιστικών σας. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλίσετε ότι το ξενοδοχείο σας θα ξεχωρίσει σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο, όπως αυτός της φιλοξενίας. Η ενίσχυση του τοπικού SEO κι η ενθάρρυνση να σας αφήσουν κριτικές οι ευχαριστημένοι σας πελάτες, θα σας εξασφαλίσουν μια καλή κι αξιόπιστη διαδικτυακή παρουσία.

Πηγές:

Μοιραστείτε το: