Marketing περιεχομένου και εργαλεία AI: H πιο πετυχημένη στρατηγική marketing

Το content marketing ή marketing περιεχομένου είναι πλέον μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για να προσελκύσει κάποιος το κοινό-στόχο του και να του δώσει το έναυσμα για αλληλεπίδραση. Στο όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ψηφιακής εποχής, κάθε επιχείρηση χρειάζεται νέες τεχνολογίες, για να είναι ανταγωνιστική και να κάνει βελτίωση στρατηγικής.

Σήμερα, τα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) είναι σε θέση να δώσουν λύσεις οι οποίες θα μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο κάνετε marketing περιεχομένου. Εμείς, θα σας δείξουμε πώς μπορούν αυτά τα εργαλεία να ενισχύσουν το περιεχόμενό σας και πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε για να επιτύχετε το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Τι είναι όμως το marketing περιεχομένου;

To marketing περιεχομένου είναι η δημιουργία πολύτιμου περιεχόμενου, σχετικό και συνεπές με τους στόχους-σκοπούς της επιχείρησή σας, ώστε να διατηρήσετε και να καθορίσετε το κοινό-στόχο σας. Με το περιεχόμενο αυτό, στοχεύετε στην προώθηση της επιχείρησης, στην δημιουργία εμπιστοσύνης και τελικά στην αύξηση των πωλήσεών σας. Οι πιο κύριες μορφές marketing περιεχομένου είναι τα άρθρα, τα βίντεο, οι αναρτήσεις στα social media, τα e-book και φυσικά τα όλο και με μεγαλύτερη απήχηση podcast.

Εργαλεία AI στο marketing περιεχομένου

Η Τεχνητή Νοημοσύνη σήμερα, μπορεί να σας παρέχει σημαντικές βελτιώσεις και λύσεις για τον τρόπο που δημιουργείτε marketing περιεχομένου. Τα εργαλεία αυτά, συχνά σας γλιτώνουν χρόνο, σας παρέχουν πολύτιμες αναλύσεις και βελτιώνουν το ήδη υπάρχον περιεχόμενό σας. Ας δούμε μαζί, τα κυριότερα εργαλεία AI που μπορεί να χρησιμοποιήσετε.

Παραγωγή κειμένου με AI:
Εργαλεία όπως το CHAT gpt, μπορούν να δημιουργήσουν αυτόματα περιεχόμενο, από άρθρα έως αναρτήσεις στα social media, καθώς και ονομασίες και περιγραφές προϊόντων. Έτσι, οι marketers έχουν στα χέρια τους ένα εργαλείο που τους εξοικονομεί χρόνο, αρκεί φυσικά να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν σωστά αυτό το εργαλείο.

Ανάλυση συναισθημάτων (Sentiment Analysis):
Τα εργαλεία που αναλύουν τα συναισθήματα, δεν κάνουν τίποτα περισσότερο από το να αξιολογούν την αντίδραση του κοινού στα διάφορα είδη περιεχομένου κι έτσι βοηθούν στην βελτίωση της στρατηγικής, βάσει των θετικών ή των αρνητικών αντιδράσεων. Μπορείτε έτσι, να εξετάσετε τη γνώμη, την στάση και τα συναισθήματα του κοινού-στόχου για ένα brand, ένα πρόσωπο, ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.

ανθρωποι με emojis για προσωπα

Βελτιστοποίηση SEO:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη, φυσικά δεν θα μπορούσε να μην είναι ένα σημαντικό εργαλείο στην βελτιστοποίηση του SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Εργαλεία όπως το «Marketmuse» και το «Clearscope», μπορούν να σας αναλύσουν τις λέξεις-κλειδιά του περιεχομένου σας και να σας προτείνουν ποιες βελτιώσεις μπορείτε να κάνετε, ώστε η κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης να γίνει καλύτερη.

Ανάλυση δεδομένων::
Πώς αλλιώς, αν όχι με την AI, θα μπορούσατε να αναλύσετε μεγάλο όγκο δεδομένων; Έτσι, γρήγορα και χωρίς ιδιαίτερο κόπο, μπορείτε να δείτε τις τάσεις και τα πρότυπα που είναι σε θέση να βελτιώσουν την στρατηγική σας. Για παράδειγμα, με το TensorFlow, μπορείτε να αναλύσετε τις πωλήσεις σας τον τελευταίο χρόνο και να κάνετε υψηλών προδιαγραφών προβλέψεις.

Συνδυασμός marketing περιεχομένου και εργαλείων AI

Σκεφτείτε πόσα μπορείτε να κάνετε με ένα καλό marketing περιεχομένου, συνδυασμένο με τα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης και πόσα πλεονεκτήματα μπορεί να σας προσφέρει αυτός ο συνδυασμός για την επιχείρησή σας. Ας δούμε μαζί, μερικούς τρόπους να τα συνδυάσετε.

Προσαρμογή και προσωποποίηση:
Με την βοήθεια των AI εργαλείων, το περιεχόμενό σας μπορεί να προσαρμοστεί για κάθε χρήστη ξεχωριστά. Για παράδειγμα, μία e-commerce εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη ώστε να προσαρμόσει τις προτάσεις της για τα μηνύματα marketing, βάσει την ατομική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις κάθε χρήση.

Ανατροφοδότηση και βελτίωση:
Τα εργαλεία ανάλυσης συναισθημάτων καθώς και τα εργαλεία για την βελτιστοποίηση του SEO, μπορούν να σας παρέχουν συνεχή ανατροφοδότηση για τον περιεχόμενό σας. Έτσι, οι ομάδες marketing μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα βοηθώντας σας να κάνετε πιο αποτελεσματικές καμπάνιες.

feedback from customers

Παραδείγματα επιτυχημένων εφαρμογών

Netflix:
Το Netflix, χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να προσαρμόσει τις προτάσεις περιεχομένου του, βάσει των προτιμήσεων των χρηστών που παρακολουθούν την πλατφόρμα. Έτσι, αυξάνεται η αφοσίωση των χρηστών, καθώς κι η ικανοποίησή τους.

Sephora:
Η Sephora, μία από τις κορυφαίες εταιρεία καλλυντικών, χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, όχι μόνο στα social media, αλλά και στα φυσικά καταστήματα. Χρησιμοποιεί επίσης τις αναλύσεις δεδομένων, ώστε να δει τις προτιμήσεις του κοινού και να προσαρμόσει ανάλογα τα προϊόντα/υπηρεσίες.

Συμπερασματικά

Σήμερα, μπορείτε να προσφέρετε σημαντικά πλεονεκτήματα στην επιχείρησή σας, ενσωματώνοντας τα εργαλεία AI στο marketing περιεχομένου. Από το να αυτοματοποιήσετε την κειμενογράφηση μέχρι να αναλύσετε τα δεδομένα για τις ανάγκες των χρηστών, η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει κάθε στρατηγική σας. Και καθώς οι τεχνολογίες εξελίσσονται συνεχώς, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετούν τις καινοτομίες που έχουν στα χέρια τους για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.

Πηγές:

Μοιραστείτε το: