+30 2811 11 7281
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό και να καθιερώσετε τον εαυτό σας ή την εταιρεία σας ως ηγέτη του κλάδου.
Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφαιρούν επίσης πολύ χρόνο από το καθημερινό σας πρόγραμμα.
Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι μάρκετερς περνούν πολλές ώρες κάθε εβδομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Και επιπλέον, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.
Όλοι μας μπορούμε να εμφανιστούμε χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter, το Instagram και άλλα.
Ως εκ τούτου, η διαφοροποίηση του εαυτού σας και η υπεροχή έναντι των ανταγωνιστών έχει γίνει μια επίπονη και χρονοβόρα προσπάθεια, που απαιτεί δεξιότητα και δέσμευση.
Στην πραγματικότητα, συνήθιζα να ξοδεύω ώρες κάθε εβδομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο και μόνο για να συμβαδίζω με τον ανταγωνισμό.
Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σχεδόν δύο ώρες κάθε μέρα.
Δεν με πιστεύετε; Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Influencer Marketing Hub, το 71,6% των χρηστών του διαδικτύου αναζητεί πληροφορίες για μια μάρκα ή εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι νέοι ηλικίας 16-24 ετών είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την έρευνα μιας μάρκας από ό,τι τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό είναι ένα τεράστιο κοινό με πιθανούς πελάτες που δεν έχετε την πολυτέλεια να χάσετε, σωστά;
Αυτό μας λέει ότι η επιχείρησή σας πρέπει να βρίσκεται στα social media, αν θέλετε να προσελκύσετε νέους πελάτες.
Αλλά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφαιρούν επίσης πολύ χρόνο από το καθημερινό σας πρόγραμμα. Επιπλέον, ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει αρκετά.
Μπορώ να καταλάβω αν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε. Έχω βρεθεί κι εγώ σε αυτό το σημείο. Αλλά υπάρχει απάντηση.
Το να συνεργαστείτε με ένα γραφείο που ασχολείτε με το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (SMM) μπορούν να σας βοηθήσουν με τη χάραξη στρατηγικής και τη διαχείριση του περιεχομένου σας.
Ας συζητήσουμε λοιπόν τα οφέλη της συνεργασίας με ένα agency.
Γιατί να προσλάβετε ένα agency για τα Social Media;
Η χρήση υπηρεσιών μάρκετινγκ για τα Social Media έχει πολλά οφέλη για όποιον θέλει να διαχειριστεί αποτελεσματικά την κοινωνική του παρουσία και τις διαδικτυακές του προσπάθειες μάρκετινγκ.
Ακολουθούν ορισμένα πλεονεκτήματα της εξωτερικής ανάθεσης σε ένα agency:
- Πρόσβαση στην γνώση και εμπειρία: Ένα agency διαθέτει την τεχνογνωσία που χρειάζεστε για την προώθηση της στρατηγικής σας στα Social Media. Μπορούν να χαράξουν στρατηγική, να παρακολουθούν τις τάσεις, να αναλύουν τα δεδομένα και να προσφέρουν καθοδήγηση.
- Εξοικονόμηση χρόνου: Η χρήση υπηρεσιών από το agency απελευθερώνει το χρόνο σας, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επικεντρωθείτε σε βασικές εργασίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας σας.
- Δημιουργία περιεχομένου: Αν θέλετε να μπείτε στα Social Media αλλά δεν έχετε χρόνο για να δημιουργήσετε περιεχόμενο, ένα γραφείο agency διαθέτει κειμενογράφους και σχεδιαστές περιεχομένου έτοιμους να αναπτύξουν ελκυστικό περιεχόμενο που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας.
- Συνέπεια: μπορεί να έχετε χρόνο να δημοσιεύετε περιστασιακά, αλλά αυτό δεν είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η χρήση υπηρεσιών μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων εξασφαλίζει ένα συνεπές πρόγραμμα δημοσιεύσεων σε πολλαπλές πλατφόρμες, ώστε να διασφαλίζεται η συνεπής παρουσία της επωνυμίας σας.
- Λιγότερη ανάγκη επένδυσης σε εργαλεία: Αν και η συνεργασία με υπηρεσίες μάρκετινγκ Social Media απαιτεί επενδύσεις, σας γλιτώνει από την πληρωμή διαφόρων εργαλείων, όπως ο προγραμματισμός, social listening και η ανάλυση.
- Μέτρηση του ROI σας: Τα χρήματά σας ξοδεύονται καλά; Ένα γραφείο μπορεί να σας δώσει τις μετρήσεις και τις αναφορές που χρειάζεστε για να δείτε πού πηγαίνουν τα χρήματά σας και να δείτε τα αποτελέσματα.
Υπηρεσίες Social Media που μπορείτε να αναθέσετε σε τρίτους
Δεν είναι μόνο η δημιουργία περιεχομένου. Ένα agency μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα για εσάς.
Ορισμένες από τις υπηρεσίες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που μπορείτε να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες περιλαμβάνουν:
- Διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως οι αναρτήσεις, ο προγραμματισμός και η απάντηση σε σχόλια
- Διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Ανάλυση και υποβολή εκθέσεων
- Προσέγγιση επιρροής
- Ανάπτυξη ημερολογίου περιεχομένου κοινωνικών μέσων