Using Social Media
Έχοντας μία συναρπαστική, συνεπή παρουσία στα social media είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και τη σύνδεση με τους πελάτες. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram δεν προσφέρουν απλώς μια πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών, αλλά ενθαρρύνουν την ανάμειξη τόσο από την επιχείρηση όσο και από τους πελάτες της.
Σας βοηθάμε να χρησιμοποιείτε τα κοινωνικά μέσα για την τοπική διαφήμιση ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να σχεδιάζετε μια στρατηγική για τα κοινωνικά μέσαΣε ποιες πλατφόρμες πρέπει να αφιερώσετε χρόνο και ενέργεια; Και τι γίνεται με τη διαφήμιση εκεί; Εδώ είναι μερικά βήματα, που περιγράφουμε το σχέδιο σας για τα social media.
- Καταλάβετε πού είναι το κοινό σας
Στοχεύετε σε εφήβους, γυναίκες ηλικίας 30 έως 45 ετών ή αθλητές; Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Facebook και το Instagram είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε την κάλυψη του στόχου κοινού σας. Αλλά πρέπει να ψάξετε βαθύτερα σε ποιον θέλετε να στοχεύσετε.
Αναλύουμε τα δημογραφικά στοιχεία των κορυφαίων social media για να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε, πού το κοινό σας ξοδεύει το χρόνο του. Εξετάζουμε πού βγαίνουν οι άνδρες και οι γυναίκες:
Αυτό το βήμα θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα το κοινό σας και τις συνήθειες του. Μόλις δημιουργήσουμε, συνδεθούμε και προσαρμόσουμε τους λογαριασμούς σας, ξεκινάμε να σχεδιάζουμε μια στρατηγική.
Ας πούμε παράδειγμα ότι είστε ιδιοκτήτης ενός κομμωτηρίου και έχετε να μοιραστείτε όλα τα είδη των νέων υπηρεσιών σας. Οι πελάτες σας είναι 75 τοις εκατό γυναίκες. Pinterest θα ήταν μια καλή πλατφόρμα για το μοιραστείτε λόγω της γυναικείας δημογραφικής μορφής και της μορφής απόσπασης που βασίζεται στην εικόνα.
- Δημιουργήστε μία στρατηγική δημοσίευσης
Η συνέπεια είναι το κλειδί για τα κοινωνικά μέσα. Οι ενεργοί λογαριασμοί είναι μια απόδειξη της δέσμευσής σας στο κοινό σας. Προγραμματίζουμε να δημοσιεύουμε τακτικά στους λογαριασμούς σας κάθε εβδομάδα. Επίσης, ελέγχουμε συχνά τα σχόλια των ακόλουθων(followers).
Ένας καλός κανόνας είναι να απαντάμε σε σχόλια και ερωτήσεις μέσα σε ένα διάστημα 48 ωρών, αλλά χρησιμοποιούμε την κρίση μας όταν πρόκειται για αρνητικές δημοσιεύσεις. Η marketup.gr έχει μερικές συμβουλές για τον χειρισμό των λιγότερων θετικών σχολίων του Facebook Θυμηθείτε: αυτές οι πλατφόρμες είναι σαν ένα κοκτέιλ πάρτι. Είναι ένα δημόσιο περιβάλλον, οπότε ενεργούμε ανάλογα.
- Δημιουργήστε ισχυρό και δεσμευτικό περιεχόμενο
Το ποιοτικό περιεχόμενο έχει ποικιλία - τόσο στον τύπο των μέσων όσο και στο αντικείμενο. Ο στόχος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι να είναι κοινωνικοί, επομένως αυτό δεν αποτελεί πλατφόρμα για την προώθηση των πωλήσεων και την μονομερή επικοινωνία. Αντ 'αυτού, εστιάζουμε στην εμπλοκή των χρηστών με ερωτήσεις, έτσι τα back-the-scenes εξετάζουν την επιχείρησή σας και το περιεχόμενο που δείχνει ότι εκτιμάτε την άποψη του κοινού σας.
- Γίνετε δημιουργικοί
Τα κοινωνικά μέσα προσφέρουν μια ευκαιρία να είστε δημιουργικοί με το κοινό σας και να ανταμείβετε όσους συμμετέχουν στην αλληλεπίδραση. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προχωρήσετε πέρα από την απόσπαση τακτικών ενημερώσεων και να θέσετε ερωτήσεις.Μπορείτε να διεξάγετε διαγωνισμούς.
Οι δημιουργικές προσπάθειες είναι εκείνες που αποκτούν την επιθυμητή "virality" που θέλουμε όλοι στα social media. Όσο περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για την επιχείρησή μας online, τόσο περισσότερη φήμη αποκτούμε.
Οι διαγωνισμοί είναι ένας τρόπος για να προσελκύσετε νέους χρήστες / followers ενώ δωρίζετε κάποιο διαφημιστικό προϊόν από την επιχείρησή σας.
- Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για την τοπική διαφήμιση
Καθίστε σε οποιοδήποτε εστιατόριο ή καφέ και θα δείτε ότι το 30-40% των επισκεπτών στα τραπέζια, κοιτάζουν τα τηλέφωνά τους. Στις μέρες μας περισσότερο από ποτέ, η προσοχή μας μετατοπίζεται στα κινητάμας τηλέφωνα.
Για πολλούς από εμάς, το τηλέφωνό μας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουμε το πρωί και το τελευταίο πράγμα που βλέπουμε πριν κοιμηθούμε. Ως ιδιοκτήτης τοπικής επιχείρησης, γιατί να μην αξιοποιήσετε αυτή τη συμπεριφορά;
Οι διαφημίσεις σε κοινωνικά μέσα όπως το instagram και το Facebook είναι ενδιαφέρουσα για το μάρκετινγκ:
1. Οι προϋπολογισμοί είναι προσαρμόσιμοι - μπορείτε να ξοδέψετε όσο λίγο θέλετε ή όσο περισσότερο θέλετε.
2. Μπορείτε να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο κοινό. Λίγα άλλα μέσα μπορούν να προσφέρουν τέτοιες άμεσες συνδέσεις με το κοινό-στόχο - και έναν σύνδεσμο με δυνατότητα κοινό να κάνει κλικ για να κατευθύνουν τον θεατή όπου θέλετε να πάνε.
Διαφήμιση στο Facebook
Οι διαφημίσεις στο Facebook αλλάζουν πάντα για να είναι πιο αποτελεσματικές ώστε να πετυχαίνουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε. Παρακάτω, θα δείτε όλους τους διαφορετικούς στόχους που μπορούμε να συγκεντρώσουμε για τη διαφήμισή σας.
Μετά την επιλογή της σελίδας που θέλετε να διαφημίσετε, θα συμπληρώσουμε τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο που θέλουμε να δούμε τη διαφήμισή σας, ποιους θέλουμε να στοχεύσουμε, πόσο καιρό θέλουμε να εκτελείται η καμπάνια και πόσα χρήματα θέλουμε να ξοδέψουμε.
How Much Should I Spend? We are here to help you with a low budget to have a good target relevant audience and expand where we see you have success.