fbpx

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση και γιατί τη χρειάζεστε

google-PPC

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Πίνακας Περιεχομένων

web design

Τί είναι η διαφήμηση στο ίντερνετ;Δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Μπορεί να φαίνεται πολύ διαφορετική ανάλογα με το πού διαφημίζεστε και πώς.

What is the best way to reach customers where they spend the vast majority of their time? The Internet. It leverages the popularity of trusted sites like Facebook, YouTube, Yelp, Google Search and more

.

Κερδίστε τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα

Αυτή η μορφή διαφήμισης σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε τους σωστούς ανθρώπους με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Ίσως να νομίζετε ότι το κάνετε αυτό ήδη μέσω εφημερίδων, φυλλαδίων ή ραδιοφωνικών διαφημίσεων. Αλλά θα δείτε ότι το digital marketing αυξάνει την επιρροή του κοινού-στόχου σας.

Αποκτήστε μετρήσιμα αποτελέσματα

Η ψηφιακή διαφήμιση δεν βάζει μόνο μια διαφήμιση στο Twitter, το Pinterest ή το Facebook. Χρησιμοποιεί διαφημιστικά εργαλεία με βάση το Διαδίκτυο για την έρευνα, τη διαχείριση, την παρακολούθηση, την ανάλυση και τη βελτίωση των διαδικτυακών διαφημιστικών καμπανιών.

Όταν γίνεται αποτελεσματικά, ψηφιακό μάρκετινγκ ενσωματώνει άψογα στην εμπειρία του χρήστη δηλαδή του πελάτη σας με τον ιστότοπο, οδηγώντας τον πίσω στον δικό σας ιστότοπο και επιχείρηση.

Μπορεί να εξατομικευθεί για να μεγιστοποιήσει τη συνάφεια με τον πελάτη-στόχο σας. Αυτό, με τη σειρά του, μεγιστοποιεί τα ποσοστά μετατροπής. Και επειδή είναι ψηφιακό, μπορείτε να παρακολουθείτε σχεδόν κάθε βήμα που κάνει ο πελάτης σας σε σχέση με τη διαφήμισή σας.

Αυτό σας επιτρέπει να επιτύχετε ένα ROI που δεν είναι δυνατό με άλλα μέσα.

Γιατί το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει τόσο σημαντικό

Μπορεί να σκέφτεστε ότι ο τρόπος διαφήμισης που χρεισημοποιείτε τώρα λειτουργεί. Άρα γιατί πρέπει να κάνετε μια αλλαγή σε online διαφημίσεις;

Τα βραβεία Grammy's, Emmy's και το Super Bowl όπως επίσης και των Ολυμπιακών Αγώνων υπέστησαν ρεκόρ φέτος. Δεν είναι μια νέα τάση.

Μόνο τα Όσκαρ τα είδαν πάνω από 6,4 εκατομμυρία άνθρωποι. Αυτοί που πλήρωσαν 2,6 εκατομμύρια δολάρια ή και περισσότερα για ένα σπότ 30 δευτερολέπτων σε αυτά τα προγράμματα είναι εξοργισμένοι.

Οι πιθανότητες για μία μικρή επιχείρηση να διαφημιστεί σε αυτά τα προγράμματα είναι μηδαμινές. Γι αυτό υπογραμμίζετε μια ταχεία αύξηση για τον προγραμματισμό και τα δίκτυα.

cable cutters

Βλέπουμε παρόμοιες τάσεις με περιοδικά, εφημερίδες, διαφημίσεις ραδιοφώνου και διαφημιστικού ταχυδρομείου.

Πού πηγαίνουν οι άνθρωποι; Παρακάτω αυτό, δεν θα σας εκπλήξει.

Γιατί η ψηφιακή διαφήμιση είναι τόσο επιτυχημένη

Το περιοδικό Forbes αναφέρει: Είναι προσιτή, συγκεκριμένη και εύχρηστη. Αυτό το συνοψίζει.

Είναι οικονομικά προσιτή και επεκτάσιμη

Ενδέχεται να δείτε τίτλους όπως ''Οι Δαπάνες ψηφιακής διαφήμισης αναστατώνουν''. Αλλά όταν κοιτάξετε τον δείκτη ROI μιας επιχείρησης μπορεί ακόμα και με μικρές εκστρατείες, να είναι πολύ επιτυχημένες και κερδοφόρες.

Η ψηφιακή διαφήμιση είναι προσιτή. Μπορείτε να ξεκινήσετε την ψηφιακή διαφήμιση με μόλις € 5 την ημέρα στο Facebook. Καθώς μεγαλώνετε, αυξάνετε τον προϋπολογισμό σας. Αναλύστε, δοκιμάστε και εξορθολογίστε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ εάν δεν είναι πολύ κλιμακωτό;

Είναι πολύ εύκολο να προσαρμόσετε οτιδήποτε με βάση τα ποσοστά μετατροπής σας και τον αριθμό των πελατών που μπορείτε να χειριστείτε οποιαδήποτε στιγμή. Αν δεν έχετε το αποτέλεσμα που νομίζετε από τις διαφημίσεις που τρέχουν, μπορείτε να τις σταματήσετε και να τις ξανά αρχίσετε όποτε θέλετε.

Ωστόσο, αν συνεργάζεστε με μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η δική μας, τότε ξοδεύετε λιγότερο χρόνο στις διαφημίσεις σας και περισσότερο χρόνο εστιάζοντας στην λειτουργία της επιχείρησής σας.

Είναι συγκεκριμένη και στοχοθετημένη

Χρησιμοποιώντας δεδομένα που συλλέγονται από την επιχείρησή σας ή από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, μπορείτε προσεγγίσετε ακριβώς το κοινό που θέλετε. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε να εκτελέσετε 5 διαφορετικές διαφημίσεις με στόχο 5 διαφορετικούς τύπους πελατών. Κάθε πελάτης βλέπει τη διαφήμιση που θα φαίνεται πιο σχετική με αυτόν.

Η ψηφιακή διαφήμιση έχει νόημα για τις μικρές επιχειρήσεις

Πάνω από όλα τα οφέλη της ψηφιακής διαφήμισης, είναι ότι γίνεται ο καλύτερος φίλος μίας μικρής επιχείρησης. Δεν χρειάζεστε έναν τεράστιο προϋπολογισμό εταιρικής μάρκετινγκ για να την χρησιμοποιήσετε.

Ωστόσο, με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να είστε δίπλα-δίπλα ή ακόμα και να κερδίσετε τεράστιες επιχειρήσεις.

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση; Είναι ο τελευταίος τρόπος να εξισορροπηθεί ο ανταγωνισμός για τις μικρές επιχειρήσεις. Μπορείτε να ανταγωνιστείτε και να κερδίσετε τεράστια franchises όπως είναι τα McDonald's και το Ikea.

Κάντε το χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Χρησιμοποιείστε την ψηφιακή διαφήμιση.

Έχετε γρήγορα αποτελέσματα

Υπάρχουν ορισμένες τεχνικές μάρκετινγκ που χρειάζονται χρόνο για να έρθουν αποτελέσματα.

Οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές μάρκετινγκ, SEO και μάρκετινγκ περιεχομένου σας βοηθούν να μειώσετε το κόστος ψηφιακής διαφήμισης και να αυξήσετε τα έσοδά σας. Αλλά δεν είναι συνήθως γρήγορες τακτικές από μόνες τους.

Τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση; Είναι γρήγορη.

Αρχίστε να προβάλλετε διαφημίσεις. Δείτε την κίνηση 5 φορές, 10 φορές ή περισσότερες ανα την ημέρα. Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σας, μέσα σε λίγα λεπτά ξεκινάτε τις συναντήσεις ραντεβού ή πραγματοποιείτε πωλήσεις.

Έτσι ξεκινάει η ολοκλήρωση των παραγγελιών. Οι πελάτες ξεκινούν να αφήνουν σχόλια. Άρα περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν αυτές τις κριτικές και θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.

Η επιχείρησή σας απογειώνετε. Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει συμβάλλει δραστικά σε αυτό.

Τύποι της ψηφιακής διαφήμισης

Στη συνέχεια, ας διερευνήσουμε τους κύριους τύπους ψηφιακής διαφήμισης. Καθώς το κάνουμε, θα γίνει σαφέστερο το πόσο καλά αυτές ευθυγραμμίζονται με το εμπορικό σας μοντέλο και το επιχειρηματικό σας μοντέλο. Θα δείτε πώς μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε για να πετύχετε τους στόχους μάρκετινγκ όπως:

  • Δημιουργήσετε οδηγούς
  • αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας
  • Κερδίσετε περισσότερους πελάτες
  • Κάνετε περισσότερες πωλήσεις
  • Να κάνετε τους πελάτες σας να ξοδέψουν περισσότερο
PPC (πληρώστε με το κλίκ)

Με το PPC πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Οι περισσότεροι τύποι ψηφιακής διαφήμισης δημιουργούνται βάσει του PPC.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η ψηφιακή διαφήμιση λειτουργεί τόσο καλά για μικρές επιχειρήσεις.

Δεν πληρώνετε βάσει του αριθμού των εμφανίσεων ή της ανάγνωσης ενός προγράμματος, ενός σταθμού ή ενός περιοδικού. Πληρώνετε μόνο για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για την υπηρεσία σας και όσοι δείχνουν το ενδιαφέρον τους κάνοντας κλικ στη διαφήμισή σας.

Το CPC (κόστος ανά κλικ) που πληρώνετε είναι συνήθως σε ένα σύστημα υποβολής προσφορών, ενώ η μέση τιμή προσφοράς είναι κάτω από € 3. Είναι όλα αυτοματοποιημένα. Απλά ορίστε μια μέγιστη προσφορά στο σύστημα. Δεν πληρώνετε βάσει του αριθμού των εμφανίσεων ή των αναγνώσεων ενός προγράμματος, ενός σταθμού ή ενός περιοδικού. Πληρώνετε μόνο για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για την υπηρεσία σας και όσους δείχνουν το ενδιαφέρον τους κάνοντας κλικ στη διαφήμισή σας.

Αρκετοί παράγοντες επηρεάζουν το ποσό που πληρώνετε για μια προσφορά:

  • Πόσο ανταγωνιστικός είναι ο χώρος διαφημίσεων
  • Πόσο σχετικές είναι οι διαφημίσεις σας στα άτομα που τις βλέπουν
  • Η βιομηχανία σας
  • Η ώρα που εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας

Αν οι διαφημίσεις σας θεωρούνται πιο σχετικές από τους ανταγωνιστές σας, τα συστήματα που βασίζονται στο PPC θα σας δίνουν συχνά το χώρο διαφημίσεων για λιγότερα χρήματα από αυτά που θα χρεώνουν τον ανταγωνισμό σας.

Γιατί προτιμούν πιο συναφείς διαφημίσεις; Είναι απλό. Κερδίζουν περισσότερα χρήματα όταν εμφανίζουν διαφημίσεις που οι χρήστες θέλουν να κάνουν κλικ. Οι χρήστες τους, θεωρούν ότι έχουν καλύτερη εμπειρία όταν βλέπουν διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν.

CPM (κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις)

Αντί να πληρώνετε με κλικ(PPC), μπορεί να διαπιστώσετε ότι είναι πιο αποδοτικό να πληρώνετε με τις εμφανίσεις. Μια εμφάνιση είναι κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμισή σας στην οθόνη κάποιου. Αυτά λειτουργούν καλά όταν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαρκή εντύπωση στο μυαλό ενός ατόμου που μπορεί ή δεν μπορεί να οδηγήσει σε πραγματικό κλικ.

Υπάρχει όμως μια παγίδα. Εάν λάβετε πολλά κλικ που κανονικά θα έπρεπε να πληρώσετε, η διαφημιστική πλατφόρμα χάνει χρήματα. Εάν οι συμβουλές κλίμακας υπερβαίνουν την κατεύθυνση σας, ενδέχεται να ελέγξουν τη διαφήμισή σας ή να την δώσουν σε λιγότερη προβολή για να σας ενθαρρύνουν να μεταβείτε στην πληρωμή ανά κλικ.

Διαφήμιση στα social media

Σύμφωνα με μια αναφορά από την Sprout Social, κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι περνούν σχεδόν 2,5 ώρες στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης κάθε μέρα. Ο χρόνος αυτός αυξάνεται κάθε χρόνο.

social network time

Συνδέονται για να χαλαρώσουν και να περάσουν το χρόνο τους. Συνδέονται επίσης και για να ψωνίσουν.

Το 31% των ανθρώπων λένε ότι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν νέες μάρκες και να ψωνίσουν. Το Facebook επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα περίπου το 52% των αγορών. Αυτό περιλαμβάνει τόσο το online όσο και τα φυσικά καταστήματα.

Περίπου το 96% των ανθρώπων συζητούν τακτικά τις επωνυμίες online ως μέρος της εμπειρίας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Η διαφήμιση κοινωνικών μέσων σας προσφέρει έναν πολύ άμεσο και μετρήσιμο τρόπο για τη διοχέτευση ενδιαφερομένων στον ιστότοπό σας.

Η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει την ενίσχυση των αναρτήσεων και την προβολή διαφημίσεων προβολής στα κοινωνικά μέσα. Οι περισσότερες διαφημίσεις κοινωνικών μέσων βασίζονται σε εκτεταμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και δεδομένα συμπεριφοράς που συλλέγονται από τις μηχανές αναζήτησης.

Γνωρίζαμε ότι υπήρχε ένας λόγος που το Facebook συγκέντρωνε τόσα πολλά στοιχεία για εμάς. Σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να προβάλλετε διαφημίσεις στους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να θέλουν αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Όχι μόνο μπορείτε να στοχεύσετε σε δημογραφικά στοιχεία υψηλού επιπέδου όπως φύλο ή ηλικία. Σας επιτρέπει στοχεύσετε σε πράγματα όπως το εάν αγοράζουν online και τη μόδα για να μεγιστοποιήσετε τη συνάφεια σας με κάθε άτομο που βλέπει τη διαφήμισή σας.

Η συνάφεια είναι το κλειδί στη διαφήμιση των κοινωνικών μέσων. Όσο πιο συγκεκριμένοι και στοχοθετημένοι μπορείτε να είστε με το κοινό, όσο και με τη διαφήμιση, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως εργαλείο διαφήμισης

Το 72% του κοινού και το 86% των αγοραστών λένε ότι προτιμούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως τον τρόπο που οι επιχειρήσεις μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους. Αυτό περιλαμβάνετε στις διαφημίσεις.

Επειδή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το προτιμούν αρκετά, θα έχετε πολύ υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η μέση απόδοση επένδυσης (ROI) για διαφημίσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι € 40 για κάθε € 1 που ξοδεύετε. Αυτό κάνει το email να έχει το υψηλότερο ROI σαν μορφή διαφήμισης.

Αλλά η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως διαφημιστικού εργαλείου δεν είναι τόσο απλή όσο η δημοσίευση μιας διαφήμισης στα κοινωνικά μέσα. Η απόκτηση της απόδοσης της διαφήμισης όπως παραπάνω εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως:

  • Δυνατότητα λήψης ποιοτικών συνδρομητών
  • Δυνατότητα σύνδεσης των συνδρομητών
  • Ικανότητα να κρατήσετε τους συνδρομητές
  • Access to automation and segmentation tools
Μάρκετινγκ περιεχομένου ως εργαλείο διαφήμισης

When you ask what is digital advertising, you may not think of content marketing. But 90% of marketing departments are using content marketing for a reason. It can be a very important advertising tool.

Το περιεχόμενο προσελκύει τους ενδιαφερόμενους. Ενημερώστε τους για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας χωρίς να πληρώνετε για διαφημιστικό χώρο.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι γρήγορο αν δεν χρησιμοποιείτε πληρωμένες διαφημίσεις για να ενισχύσετε τα αποτελέσματά του. Αλλά βοηθά στην περικοπή των διαφημιστικών σας δαπανών με την πάροδο του χρόνου.

Περισσότεροι άνθρωποι συνδέονται στην ιστοσελίδα σας και το προφίλ σας, λόγω του μαγνήτη που δημιουργήσατε.

Μάθετε για το τι είναι η ψηφιακή διαφήμιση. Προσφέρουμε υπηρεσίες για όλους τους τύπους υπηρεσιών που έχουμε συζητήσει. Απλώς συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να σας συμβουλέψουμε δωρεάν σχετικά με το ποια είδη ψηφιακής διαφήμισης είναι τα καλύτερα για την επιχείρησή σας.

Είναι ο καλύτερος φίλος της μικρής επιχείρησης

You won’t need to ask what is digital advertising once you see it working for your business. No other method can drive targeted traffic faster than Internet ads. Increase revenues and grow your business with this very important tool.

If you’re asking what is digital advertising, you’re new to digital advertising. You may be ready to dive right in. But you may have questions.

Η μίσθωση ενός οργανισμού όπως ο δικός μας είναι σημαντικό για να ξεκινήσετε χωρίς να έχετε οικονομικές απώλειες.

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να έχετε την καλύτερη απόδοση της επένδυσης. Έχουμε την εμπειρία και τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε. Θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για συμβουλές.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Λάβετε ενημερώσεις και μάθετε από τους καλύτερους

Περισσότερα για εξερεύνηση

γιατί ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι σημαντικός
Σχεδιασμός

Τα οφέλη ενός επαγγελματικού σχεδιασμού ιστοσελίδας

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα με το σωστό σχεδιασμό έχει πολλά οφέλη για κάθε είδους επιχείρηση. Στις μέρες του ψηφιακού κόσμου είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε σε μια επαγγελματική ιστοσελίδα.

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας;

Αφηστε μας μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

marketup-clients-all-over-the-world
small_c_popup.png

Ας μιλήσουμε

Μάθετε πώς βοηθήσαμε πάνω από 100 τοπικές επιχειρήσεις να πετύχουν.