+30 2811 11 7281
Αναρωτιέστε πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtags του Instagram για να βελτιώσετε την προβολή σας στο Instagram;
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε έναν πλήρη οδηγό για τη στρατηγική χρήση των hashtags σε αναρτήσεις στο Instagram feed, σε αναρτήσεις story και σε αναρτήσεις IGTV.
Τι είναι τα Hashtags και πώς τα χρησιμοποιούμε για τις επιχειρήσεις.
Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να hashtags. Δεν ξέρουν πώς να τα χρησιμοποιήσουν για την επιχείρησή τους ή πιστεύουν ότι δεν λειτουργούν.
Γιατί τα hashtags είναι τόσο σημαντικά για το Instagram; Η πραγματικότητα είναι ότι είναι ένα βήμα προς την επιτυχία. Το Instagram έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες αναζήτησης στην πλατφόρμα και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βρείτε και να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες (και επομένως πιθανούς πελάτες) στο περιεχόμενό σας είναι η χρήση hashtags. Σας επιτρέπουν να εμφανίζεστε σε διάφορες αναζητήσεις για το κοινό-στόχο σας και βοηθούν περισσότερους χρήστες να βρουν το περιεχόμενό σας.
Υπάρχουν τρία σημεία στα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το hashtag στο Instagram:
- Δημοσιεύσεις στο Instagram
- Ιστορίες Instagram
- IGTV
Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στον αριθμό των hashtags που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
- Στην ανάρτηση στο Instagram, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags στη λεζάντα ή στο σχόλιο. Οποιαδήποτε hashtags πάνω από 30 δεν θα εμφανίζονται στην αναζήτηση.
- Στις ιστορίες του Instagram, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και τρία hashtags. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκόλλητο hashtag ή να βάλετε τρία στο κείμενό σας.
- Στο IGTV, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags στην περιγραφή του βίντεο.
Θα μιλήσω πολύ περισσότερο για κάθε έναν από αυτούς τους τομείς και για το ποια hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε.
Τι εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Hashtags στο Instagram
Τι εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης Hashtags Τώρα που ξέρετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtags στο Instagram και θέλετε να τα βάλετε στο περιεχόμενό σας, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα εμφανιστείτε σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη αναζήτηση hashtag. Όλα τα αποτελέσματα για τα hashtags ταξινομούνται βάσει του αλγορίθμου του Instagram.
Για να δείτε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης hashtag, κάντε κλικ στο εικονίδιο αναζήτησης (ο μεγεθυντικός φακός) και πληκτρολογήστε το hashtag που θέλετε να αναζητήσετε στη γραμμή αναζήτησης. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην καρτέλα Ετικέτες για να δείτε το περιεχόμενο των hashtag που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη λέξη ή φράση.
Στα αποτελέσματα της αναζήτησης, θα δείτε δύο καρτέλες: μία για τις δημοσιεύσεις με τις καλύτερες επιδόσεις και μία για τις πρόσφατες δημοσιεύσεις.
Τα πάντα στην καρτέλα Αρχική σελίδα ταξινομούνται αλγοριθμικά με βάση εσάς ως άτομο και τον τύπο περιεχομένου με τον οποίο αλληλεπιδράτε. Αν σας αρέσουν τα ζώα, είναι πιο πιθανό να δείτε περιεχόμενο με ζώα σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Αν σας αρέσει πολύ το περιεχόμενο πρώτων βοηθειών, είναι πιο πιθανό να το δείτε σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης, ανεξάρτητα από το είδος του περιεχομένου που αναζητάτε σε ένα hashtag.
Ο αλγόριθμος του Instagram γνωρίζει τι ψάχνετε και θα ταξινομήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης ανάλογα με τις συμπεριφορές σας. Ως αποτέλεσμα, αν εσείς και ένας φίλος σας αναζητήσετε το ίδιο hashtag, θα δείτε διαφορετικά αποτελέσματα, επειδή ταξινομούνται για τον καθένα σας ξεχωριστά.
Εάν μεταβείτε στην καρτέλα Πρόσφατα στα αποτελέσματα αναζήτησης hashtag, το περιεχόμενο αυτό ταξινομείται χρονολογικά, με την πιο πρόσφατη κοινή θέση στην κορυφή της ροής αποτελεσμάτων. Υπάρχει ένας αλγόριθμος που σχετίζεται με αυτή τη λίστα αποτελεσμάτων και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το περιεχόμενό σας θα εμφανιστεί με κάθε hashtag ή ακόμη και με κάποιο από τα hashtags που χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα. Υπάρχει όμως πάντα η πιθανότητα να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Το σίγουρο είναι ότι αν δεν χρησιμοποιείτε hashtags, είναι απίθανο να εμφανιστείτε στην αναζήτηση. Αν το κάνετε, είναι πιο πιθανό να σας βρουν περισσότεροι άνθρωποι. Χρησιμοποιήστε τα λοιπόν, εκμεταλλευτείτε τα και εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να δείτε περισσότερο το περιεχόμενό σας!
Τώρα που καταλάβατε πώς λειτουργούν τα hashtags στο Instagram, ας δούμε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στρατηγικά στο περιεχόμενό σας σε διάφορους ιστότοπους του Instagram.
-
Πώς να χρησιμοποιείτε Hashtags στις αναρτήσεις του Instagram Feed
Οι αναρτήσεις σας στο Instagram είναι ο καλύτερος τρόπος για να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης για διάφορα hashtags. Ωστόσο, δεν λειτουργούν όλα τα hashtags με τον ίδιο τρόπο. Πρέπει να είστε στρατηγικοί ως προς το ποια από αυτά χρησιμοποιείτε και πώς τα συνδυάζετε.
Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι γράφουν απλώς ότι τα hashtags τους έρχονται στο μυαλό τη στιγμή της δημοσίευσης, πιστεύοντας ότι θα πετύχουν. Δεν πρέπει να το κάνετε αυτό!
Πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε; Πού να τα χρησιμοποιήσετε; Ποιο πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Θα μιλήσουμε γι' αυτό παρακάτω, όχι μόνο για να βρίσκετε συχνότερα το περιεχόμενό σας, αλλά και για να έχετε περισσότερους οπαδούς και πωλήσεις.
Πόσα Hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε στις αναρτήσεις σας;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags. Οτιδήποτε πέραν αυτού δεν θα εμφανίζεται στην αναζήτηση. Αλλά τα πρώτα 30 μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε όσο θέλετε. Το ερώτημα όμως είναι: πρέπει να χρησιμοποιήσετε 30;
Σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον 20. Αν τα χρησιμοποιείτε καλά, τότε χρησιμοποιήστε και τα 30. Συμπεριλάβετε ό,τι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στρατηγικά και να είναι σχετικό με την επιχείρησή σας.
Μπορεί να αγχώνεστε επειδή νομίζετε ότι είναι πολλά και ότι είναι δύσκολο να βρείτε τόσα πολλά hashtags. Μπορεί να είστε σε θέση να σκεφτείτε τρία ή τέσσερα.
Πώς μπορείτε να καταλήξετε με 15-20 hashtags;
Πρέπει να συνδυάσετε μια ποικιλία hashtags από διαφορετικές κατηγορίες δημοτικότητας. Για να δείτε πόσο δημοφιλές είναι ένα hashtag, μεταβείτε στην αναζήτηση του Instagram και πληκτρολογήστε ένα hashtag στη γραμμή αναζήτησης. Η λίστα με τα hashtag που εμφανίζεται σας λέει πόσα μηνύματα σχετίζονται με καθένα από αυτά τα hashtag.
Το μυστικό για μέγιστη απόδοση είναι:
- Επιλέξτε από τρία έως πέντε δημοφιλή hashtags. Τα δημοφιλή hashtags έχουν περίπου 300.000 έως 1 εκατομμύριο δημοσιεύσεις για ένα συγκεκριμένο hashtag. Οτιδήποτε πάνω από 1 εκατομμύριο δεν έχει σημασία για εσάς, επειδή είναι τόσο κορεσμένο με περιεχόμενο που το μόνο που θα προσελκύσετε είναι τα spambots.
- Επιλέξτε τρία έως πέντε μέτρια δημοφιλή hashtags. Αυτά είναι τα hashtags που κυμαίνονται μεταξύ 80.000 και 300.000.
- Επιλέξτε από τρία έως πέντε εξειδικευμένα hashtags. Αυτά είναι εξαιρετικά στοχευμένα ειδικά για τον κλάδο σας. Τι κάνετε, τη λύση που παρέχετε και τι ψάχνει ο πελάτης σας.
- Συμπεριλάβετε ένα ή δύο δικά σας hashtags.
Αν το ακολουθήσετε αυτό, θα φτάσετε εύκολα σε 12-15 hashtags.
Ποια Hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε στις αναρτήσεις σας;
Η απλή προσθήκη πολλών hashtags στο περιεχόμενό σας δεν είναι αρκετή. Το κλειδί είναι να βρείτε τα σχετικά hashtags για την επιχείρησή σας. Μην χρησιμοποιείτε δημοφιλή hashtag όπως το #love ή το #vacation, επειδή τα hashtag δεν είναι ειδικά για την επιχείρησή σας και είναι πολύ συγκεντρωμένα. Αντ' αυτού, επιλέξτε hashtags που είναι πολύ συγκεκριμένα για την επιχείρησή σας, το περιεχόμενο που δημοσιεύετε ή αυτό που προσφέρετε.
Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν επιλέγουν τα σωστά hashtags για το κοινό τους. Σκέφτονται μόνο την επιχείρησή τους και τι θέλουν να βρουν. Ας δούμε για παράδειγμα την ασφάλιση του σπιτιού σας. Κανείς δεν θα πάει στο Instagram για να ψάξει για ασφάλειες σπιτιού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google. Οι μόνοι που αναζητούν το #houseinsurance είναι οι ανταγωνιστές που πωλούν ασφάλειες κατοικίας. Η χρήση αυτού του hashtag δεν θα προσελκύσει το κοινό-στόχο σας.
Πρέπει να σκεφτείτε πού βρίσκεται το κοινό σας. Τι κάνει το κοινό σας; Ποιο είναι το κοινό σας;
Αν συνεχίσουμε με το παράδειγμα της ασφάλισης κατοικίας, το κοινό σας είναι οι άνθρωποι που έχουν σπίτια ή φτιάχνουν καινούργια. Και οι άνθρωποι που έχουν σπίτια ή φτιάχνουν σπίτια αναζητούν πράγματα όπως #dreamhouse ή #villa, ή #newhouse. Αν χρησιμοποιήσετε ένα hashtag όπου ψάχνει αυτό το κοινό, μπορείτε να τους δείξετε και να τους δώσετε ποιοτικό περιεχόμενο που είναι πολύτιμο γι' αυτούς.
Ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν hashtags που σχετίζονται άμεσα με αυτό που κάνουν, όπως #weddingphotographer. Ναι, αν κάποιος ψάχνει για έναν φωτογράφο γάμου, θα πάει στο Instagram και θα ψάξει για το συγκεκριμένο hashtag συγκεκριμένα. Έτσι, οι εταιρείες αυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα hashtags.
Αν το μόνο που κάνετε είναι γαμήλιες φωτογραφίες, δεν πειράζει, αλλά ο κόσμος θα σας αναζητήσει μόνο σε πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εκτός από αυτά τα hashtags γάμου, μπορείτε επίσης να δείτε τα hashtags που σχετίζονται με τις γεωγραφικές τοποθεσίες στις οποίες εργάζεστε και άλλους τρόπους για να εξυπηρετήσετε το κοινό σας εκτός της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου που αναζητούνται οι υπηρεσίες σας.
Πώς τα Hashtags οδηγούν σε επιχειρηματικά αποτελέσματα;
Η χρήση μιας ποικιλίας hashtags από διαφορετικές κατηγορίες δημοτικότητας και hashtags όπου το κοινό σας περνάει χρόνο θα οδηγήσει σε αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να έρθει με τη μορφή νέων ακολούθων, ενός email ή ενός τηλεφωνήματος ή ενός σχολίου στην ανάρτησή σας.
Ας δούμε πώς θα συμβεί αυτό:
1. Τα δημοφιλή hashtags θα σας δώσουν μια πρώτη έκρηξη δραστηριότητας από μη ακόλουθους. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, το περιεχόμενό σας θα θαφτεί στα αρχεία των δημοφιλών hashtags.
2. Τα μέτρια δημοφιλή hashtags θα κρατήσουν το περιεχόμενό σας ενεργό για ώρες και ημέρες σε περισσότερους μη-οπαδούς.
3. Εν τω μεταξύ, το υπάρχον κοινό των ακολούθων σας ασχολείται με το περιεχόμενό σας καθώς συνδέεται με το Instagram.
4. Ο αλγόριθμος του Instagram εξετάζει αν το περιεχόμενό σας αρέσει στο κοινό σας, και έτσι οι μη ακόλουθοι το βλέπουν και του κάνουν like. Αυτό είναι θετικό στο Instagram! Δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο που αρέσει πραγματικά στους ανθρώπους.
5. Στη συνέχεια, στα εξειδικευμένα hashtags, αρχίζετε να κατατάσσεστε στην κορυφή.
Οι αναρτήσεις με τις καλύτερες επιδόσεις μπορούν να παραμείνουν σε αυτές τις κορυφαίες θέσεις ακόμη και για μήνες, πράγμα που σημαίνει ότι αν κάποιος αναζητήσει αυτό το hashtag, όταν έρθει σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης, θα είστε ένας από τους πρώτους, ίσως ο πρώτος, που θα δει αυτή τη λίστα με τα hashtag με τις καλύτερες επιδόσεις.
Και τι συμβαίνει όταν το βλέπουν αυτό; Κλικ στο περιεχόμενό σας! Εισάγετε το προφίλ σας. Μπορούν να σας ακολουθήσουν επειδή συνειδητοποιούν ότι έχετε κάτι κοινό μαζί τους. Έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που είναι πολύτιμη γι' αυτούς. Μπορεί να σας στείλουν email ή να σας καλέσουν, αν έχετε ενεργοποιήσει αυτά τα κουμπιά δράσης στο προφίλ σας. Μπορείτε να κάνετε πωλήσεις με αυτή την τακτική!
Πού να βάζετε Hashtags;
Τώρα ξέρετε ποια και πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην ανάρτησή σας. Αλλά πού τα τοποθετείτε;
Έχει σημασία η λεζάντα ή το σχόλιο; Στην πραγματικότητα, όχι. Ορισμένες μελέτες λένε ότι είναι ελαφρώς πλεονεκτικό να τα βάζετε στη λεζάντα. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να τα βάζουν σε ένα σχόλιο για να τα κρύβουν ώστε να μην φαίνονται ανεπιθύμητα.
Αν χρησιμοποιείτε τα hashtags όπως παραπάνω, αν τοποθετήσετε τα hashtags στη λεζάντα ή στο σχόλιο δεν θα έχει σημαντικό αντίκτυπο. Το περιεχόμενό σας δεν επηρεάζεται από τον αλγόριθμο με βάση το πού τοποθετείτε τα hashtags. Επίσης, η τοποθέτηση δεν επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Και οι δύο τακτικές λειτουργούν. Είναι πολύ περισσότερο θέμα προσωπικής προτίμησης.
Εάν χρησιμοποιείτε απίστευτα δημοφιλή hashtags, τότε είναι σημαντικό να τα τοποθετήσετε. Αν χρησιμοποιείτε hashtags με 5 εκατομμύρια ή περισσότερα αποτελέσματα (που δεν συμμορφώνονται με την παραπάνω συνταγή), αυτά που θέλετε να βάλετε στη λεζάντα.
Εμφανίζονται οι αναρτήσεις σας στις αναζητήσεις Hashtags;
Πώς ξέρετε αν τα hashtags σας λειτουργούν; Έχετε εμφανιστεί στην αναζήτηση; Έχουν βρει οι χρήστες το περιεχόμενό σας;
Ο ευκολότερος τρόπος για να το διαπιστώσετε είναι να δείτε τα στατιστικά στοιχεία των δημοσιεύσεών σας. Κάτω από την ανάρτησή σας και πάνω από τη λεζάντα, θα δείτε το σύνδεσμο Προβολή στατιστικών στοιχείων.
Αγγίξτε το View statistics (Προβολή στατιστικών στοιχείων) για να ανοίξετε μια μικρή οθόνη πληροφοριών. Σύρετε προς τα πάνω τη μικρή γραμμή μενού για να δείτε μια πλήρη οθόνη πληροφοριών που σας ενημερώνει για την πορεία αυτής της ανάρτησης. Δεν θα μπορείτε να προσδιορίσετε ποια μεμονωμένα hashtags δημιούργησαν πόσες εμφανίσεις, αλλά θα δείτε τη συνολική απόδοση του hashtag.
Είναι πιθανό να κατατάσσεστε από τα hashtags ή να έχετε μικρή επιρροή σε αυτά. Μερικές φορές αυτό συμβαίνει επειδή το περιεχόμενό σας δεν είναι τόσο καλό. Και αν δεν τα πάτε καλά με τους οπαδούς σας, το Instagram είναι απίθανο να το δείξει σε μη οπαδούς. Είναι επίσης πιθανό το περιεχόμενό σας να βρίσκεται σε ένα πολύ κορεσμένο περιβάλλον, όπου απλώς δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να εμφανιστούν τα αποτελέσματα των hashtag.
Δεν αποδίδουν καλά όλες οι αναρτήσεις σε hashtags. Ελέγξτε και επανεξετάστε πολλαπλές αναρτήσεις και δείτε πώς αποδίδουν τα hashtags σας για κάθε μία από αυτές τις αναρτήσεις. Εξετάστε ερωτήσεις όπως:
- Πόσες φορές εμφανίστηκε το περιεχόμενό σας σε αναζητήσεις με hashtag και ποια ήταν η συνέπεια αυτών των αναρτήσεων με υψηλότερη απόδοση;
- Ήταν η χρονική στιγμή σωστή και σχετική, γεγονός που μπορεί να επηρέασε τα υψηλότερα αποτελέσματα αναζήτησης;
Ρίξτε μια ματιά στις λεπτομέρειες της ανάρτησής σας για να καθορίσετε ποιο περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα για εσάς.
Σημείωση: Εάν δεν βλέπετε την επιλογή Προβολή στατιστικών στοιχείων, πιθανότατα έχετε ρυθμίσει το Instagram ως προσωπικό προφίλ. Θα πρέπει να αναβαθμίσετε το προφίλ σας για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις λειτουργίες.
2: Πώς να χρησιμοποιείτε Hashtags στις ιστορίες Instagram
Τα καλά νέα είναι ότι, εκτός από τις αναρτήσεις της ροής σας, τα hashtags του Instagram είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τις ιστορίες του Instagram.
Αν αισθάνεστε άνετα να χρησιμοποιείτε hashtags σε αναρτήσεις στο Instagram, κάποιος θα σας έλεγε: Τα Instagram stories είναι εντελώς διαφορετικά!
Στις παρακάτω ενότητες, θα δούμε ποια hashtags θα χρησιμοποιηθούν για την επιχείρησή σας ώστε να έχετε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης, πόσα hashtags να χρησιμοποιήσετε στις ιστορίες σας, τη διαφορά μεταξύ των αυτοκόλλητων hashtags και των hashtags στο κείμενο και πώς τα αποτελέσματα αναζήτησης κάνουν τις ιστορίες του Instagram δημοφιλείς.
Ποια Hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε στις ιστορίες Instagram;
Όταν πρόκειται για τα hashtags των ιστοριών σας στο Instagram, θέλετε να πάτε πολύ καλά. Γιατί; Επειδή οι ιστορίες σας διαρκούν μόνο 24 ώρες. Αν χρησιμοποιείτε κάτι σούπερ συγκεκριμένο ή ακόμα και το δικό σας hashtag, οι πιθανότητες να ψάξει κάποιος για αυτό το hashtag σε αυτό το 24ωρο είναι αρκετά περιορισμένες.
Αλλά αν χρησιμοποιήσετε ένα ευρύ hashtag - κάτι δημοφιλές (το οποίο είναι το αντίθετο από αυτό που σας προτείνω) - είναι πιο πιθανό να βρείτε αυτό το hashtag μέσα σε αυτές τις 24 ώρες. Αυτό σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσετε το περιεχόμενό σας στην αναζήτηση για να το δουν αυτοί οι άνθρωποι.
Σκεφτείτε αυτά τα hashtags που είναι μοναδικά και πολύ ευρεία για την επιχείρησή σας, όπως #socialmedia, #science ή #love. Οποιοδήποτε από αυτά τα μεγάλα δημοφιλή hashtags θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να βρεθείτε στην αναζήτηση.
Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα αποτελεί η περίπτωση που βρίσκεστε σε μια ζωντανή εκδήλωση ή σε έναν διαγωνισμό που έχει πολύ περιορισμένο χρόνο. Η χρήση ενός στενότερου hashtag ειδικά για το συγκεκριμένο γεγονός, τον χώρο διεξαγωγής ή τον διαγωνισμό λειτουργεί πραγματικά υπέρ σας, επειδή οι άνθρωποι το αναζητούν μόνο σε αυτή τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Θα είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί και να το δουν περισσότεροι άνθρωποι.
Πού να τοποθετήσετε την ιστορία σας με Hashtags στο Instagram;
Έχετε δύο επιλογές για τη δημιουργία hashtags στις ιστορίες σας: το αυτοκόλλητο hashtag ή το κείμενο.
Για να χρησιμοποιήσετε το αυτοκόλλητο hashtag, κάντε κλικ στο εικονίδιο του αυτοκόλλητου (το τετράγωνο πρόσωπο με το χαμόγελο) και επιλέξτε το αυτοκόλλητο hashtag που θέλετε να προσθέσετε στην ιστορία σας. Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε και θα βρείτε ένα αυτοκόλλητο hashtag.
Για το πλαίσιο κειμένου, πατήστε το εικονίδιο Aa στην ιστορία σας και, στη συνέχεια, πληκτρολογήστε μια σειρά από hashtag χρησιμοποιώντας το σύμβολο hashtag, ακολουθούμενο από το κείμενο hashtag.
Το Instagram έχει όρια στον αριθμό των hashtags που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για κάθε μία από αυτές τις επιλογές.
Με το αυτοκόλλητο hashtag, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα hashtag. Και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα αυτοκόλλητο hashtag σε κάθε ιστορία. Μόλις προσθέσετε αυτό το αυτοκόλλητο στην ιστορία σας, αυτό είναι το hashtag σας. Αν προσπαθήσετε να προσθέσετε άλλο αυτοκόλλητο hashtag, το υπάρχον θα ανοίξει και θα καταλήξετε να πληκτρολογήσετε το νέο hashtag.
Για το κείμενο, μπορείτε να τοποθετήσετε όσα hashtags θέλετε. Θα μπορούσατε να βάλετε 10 στο κείμενο. Ωστόσο, το Instagram συχνά τους περιορίζει σε τρία χρήσιμα hashtags και αν χρησιμοποιήσετε περισσότερα από τρία, μόνο τα τρία πρώτα θα καταχωρηθούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Πώς αποδίδουν τα Hashtags της ιστορίας σας;
Το Instagram καθορίζει αλγοριθμικά ποιες ιστορίες βλέπει κάθε θεατής σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης hashtag. Αυτός ο αλγόριθμος βασίζεται στον συγκεκριμένο χρήστη, στο ποιο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει και στην απόδοση της ανάρτησής σας. Εάν η ιστορία σας έχει καλή απόδοση και καλή εμπλοκή και είναι ιδανική για το κοινό-στόχο σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εμφανιστεί σε αυτή την αναζήτηση με hashtag για τον συγκεκριμένο χρήστη.
3: Πώς να χρησιμοποιείτε Hashtags στο IGTV
Εάν δημιουργείτε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο IGTV που είναι ελκυστικό για το κοινό σας, η χρήση hashtags στις περιγραφές βίντεο IGTV είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους.
Για το IGTV, θα χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική παρόμοια με αυτή που θα χρησιμοποιούσατε στην ανάρτηση της ροής σας στο Instagram. Όπως περιγράφηκε προηγουμένως, θα πρόκειται για έναν συνδυασμό τριών τύπων hashtags. δημοφιλή, μέτρια δημοφιλή και εξειδικευμένα hashtags.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags, όπως ακριβώς θα κάνατε σε μια ανάρτηση. Όσο περισσότερα hashtags χρησιμοποιείτε, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστείτε στην αναζήτηση.
Πού να βάζετε τα Hashtags του IGTV;
Αφού ανοίξετε την εφαρμογή IGTV, πατήστε το σύμβολο συν και επιλέξτε ένα βίντεο για να το ανεβάσετε. Αφού το κάνετε αυτό και επιλέξετε την εικόνα εξωφύλλου, θα φτάσετε στην οθόνη όπου εισάγετε τον τίτλο και την περιγραφή του βίντεο. Πρέπει να προσθέσετε μια λεζάντα στο βίντεο σας.
Η περιγραφή είναι προαιρετική, αλλά εδώ είναι όλα καλά. Μπορείτε να εξηγήσετε τι συμβαίνει στο βίντεο και να προσθέσετε μια διεύθυνση URL με δυνατότητα κλικ. Εδώ τοποθετείτε όλα τα hashtags σας. Δεν υπάρχουν επόμενα σχόλια, οπότε βάλτε όλα τα hashtags απευθείας στην περιγραφή του βίντεο IGTV.
Βίντεο IGTV στις αναζητήσεις Hashtag
Μόλις το βίντεό σας μεταφορτωθεί στο IGTV, θα σαρώσει για τα hashtags στη λεζάντα και μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις αναζητήσεις με hashtag.
Όταν πρόκειται για τα αποτελέσματα αναζήτησης με hashtag, μια κανονική ανάρτηση καταλαμβάνει ένα μόνο τετράγωνο. Τα βίντεο IGTV είναι ένα μεγάλο τετράγωνο βίντεο, δίνοντάς σας το μέγεθος για να βλέπουν οι χρήστες το περιεχόμενό σας. Το λογότυπο IGTV θα εμφανίζεται επίσης στη μικρογραφία του βίντεο στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Όπως κάθε άλλο περιεχόμενο, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το βίντεο IGTV θα εμφανιστεί σε οποιοδήποτε από τα αποτελέσματα αναζήτησης με hashtag. Ωστόσο, αν έχετε μια ανάρτηση υψηλής απόδοσης που λειτουργεί καλά με το κοινό σας και είναι ιδανική για το κοινό-στόχο σας, είναι πιο πιθανό να καταταχθεί αλγοριθμικά για να τη δει αυτό το κοινό-στόχος στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εν κατακλείδι
Τα hashtags είναι πραγματικά το κλειδί της επιτυχίας στο Instagram. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα hashtag για να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους, να αυξήσετε το κοινό σας και να ασχοληθείτε περισσότερο με το περιεχόμενό σας.
Πρέπει να ξέρετε ποιες να χρησιμοποιήσετε, πώς να τις χρησιμοποιήσετε και πώς να τις χρησιμοποιήσετε για να δείτε την επιτυχία για την οποία μιλάμε. Ρίξτε μια καλή ματιά στα hashtags που χρησιμοποιείτε τώρα και προσπαθήστε να βρείτε καλύτερα. Μάθετε ποια άλλα εταιρείες χρησιμοποιούν hashtag.