fbpx

Πώς να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση

How To Create The Right Content Marketing
Κερδίστε πέντε χρόνια εμπειρίας μάρκετινγκ περιεχομένου σε πέντε λεπτά και προωθήστε την επιχείρησή σας online

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Πίνακας Περιεχομένων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιεχομένου και πώς να δημιουργήσω το σωστό μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αυτό που κάνω εδώ και αρκετό καιρό. Όπως όλοι ,πίστευα κι εγώ αρχικά ότι το καλό περιεχόμενο είναι αρκετό για να επιτύχει τον σκοπό του, ο οποίος δεν είναι τίποτα περισσότερο από την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Παρόλο που το πολύτιμο και σχετικό περιεχόμενο προσελκύει την προσοχή ενός στοχευμένου κοινού δημιουργώντας μια βαθύτερη σχέση με πιθανούς αγοραστές, από μόνο του δεν αρκεί απλώς να προωθήσει την επιχείρηση σας.

Δυστυχώς, η δημοσίευση περιεχομένου δεν δημιουργεί αυτόματα επισκεψιμότητα. Αλλά ακόμα κι αν ισχύει, δεν σημαίνει ότι το περιεχόμενο πουλάει. Η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί ένα στρατηγικό σχέδιο και τις περισσότερες φορές κρύβεται μια ολόκληρη ομάδα πίσω από αυτό.

Δώστε μου λίγα λεπτά και θα προσπαθήσω να μοιραστώ μαζί σας όσα έχω μάθει τα τελευταία πέντε χρόνια δουλεύοντας σε διάφορα πρακτορεία μάρκετινγκ περιεχομένου.

Η σημασία του μάρκετινγκ περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση παρέχει ενημερωτικό περιεχόμενο που είναι σχετικό, ενδιαφέρον και χρήσιμο για το κοινό-στόχο σας.

Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε κατά το ήμισυ από την αρχή, καθώς το κοινό αναζητά μια λύση και όχι το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Με το σωστό περιεχόμενο, θα εκτιμήσουν πρώτα τη βοήθεια που τους δίνετε και τελικά θα αποφασίσουν εάν θα αγοράσουν ή όχι.

Αλλά αυτή η δυναμική προσφέρει πολύ περισσότερα από ένα χρηματικό κέρδος.

Όταν γίνει καλά, το περιεχόμενο δημιουργεί μια καλή επωνυμία

Μια επωνυμία που το κοινό σας συνδέει αυτόματα με τη γνώση. Ακόμα κι αν δεν αγοράσουν κατά την πρώτη επίσκεψη, θα απευθυνθούν σε εσάς όταν χρειάζονται βοήθεια.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας προσφέρει συνεχή και σταθερή οργανική επισκεψιμότητα

Η σελίδα σας είναι πολύ σημαντική, αλλά πόσο περιεχόμενο μπορεί να διατηρήσει;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ο απόλυτος τρόπος να κυριαρχήσετε στις μηχανές αναζήτησης με τη Google πρώτα απ' όλα.

Οι άνθρωποι συνήθως δεν ξεκινούν μια διαδικτυακή αναζήτηση αναζητώντας την εταιρεία σας, αλλά την ανακαλύπτουν αναζητώντας λύσεις, κάνοντας googling αυτό που πιστεύουν ότι σχετίζεται με το πρόβλημά τους και φυσικά την επιχείρησή σας. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο μπορείτε να τους πείσετε πιο εύκολα. Δεν εμπίπτουν κατά λάθος στη διαφήμισή σας, αλλά αναζητούν ενεργά

Στόχοι μάρκετινγκ περιεχομένου

Υπάρχουν τέσσερις τύποι περιεχομένου:

  1. Γραπτός
  2. Ηχητικός
  3. Βίντεο
  4. Εικόνες

Ό, τι κι αν δοκιμάσετε, ο στόχος του Marketing Περιεχομένου δεν είναι μόνο η πώληση. Το περιεχόμενο σάς επιτρέπει να:

  • Προσφέρετε πραγματική βοήθεια στο κοινό
  • Δώσετε συμβουλές
  • Προειδοποιήστε τους για πιθανούς κινδύνους
  • Τους εκπαιδεύσετε στον τομέα εξειδίκευσής σας
στόχοι του μάρκετινγκ περιεχομένου

Τελικά, το Marketing Περιεχομένου στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής του κοινού σας ακόμα κι αν δεν αγοράσει τίποτα από εσάς.

Πώς να κάνετε Marketing Περιεχομένου

Για να κατανοήσουμε καλύτερα τι ακριβώς απαιτεί το Marketing Περιεχομένου, θα σας περιγράψω μια μέρα στη δουλειά.

Αγκαλιάστε την επωνυμία (επιχείρηση)

Πρώτα απ' όλα, πρέπει να μιλήσετε πλήρως με τον πελάτη για να καταλάβετε την επιχείρηση.

  • Τι αντιπροσωπεύει;
  • Στοχευμένο κοινό?
  • Τι θα κερδίσουν αγοράζοντας το προϊόν;

Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις και, δυστυχώς, σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν λάθη όπως η επωνυμία να μην προσαρμόζεται στις ανάγκες του marketing περιεχομένου..

Η στρατηγική ψηφιακού περιεχομένου χρειάζεται λέξεις-κλειδιά

Το επόμενο βήμα είναι να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Το SEO είναι το πιο σημαντικό εργαλείο για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού περιεχομένου. Ανεξάρτητα από το τι θέλουμε να πουλήσουμε, οι χρήστες αναζητούν αυτό το προϊόν με λέξεις-κλειδιά που πιθανώς δεν γνωρίζετε.

Η δημιουργία ενός χάρτη των πιο σημαντικών λέξεων-κλειδιών θα δείξει επίσης τον τύπο περιεχομένου που θα δημιουργήσετε στο τέλος.

Η ανάλυση ανταγωνιστών θέτει στόχους για το μάρκετινγκ περιεχομένου

Μόλις μάθουμε πού στοχεύουμε, ακολουθεί η ανάλυση ανταγωνιστών. Μια πραγματικά οδυνηρή διαδικασία η οποία από τη μία πλευρά θα περιορίσει το σύνολο λέξεων-κλειδιών που δημιουργήσαμε και από την άλλη χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση.

Ταυτόχρονα, η ανάγνωση των άρθρων των ανταγωνιστών βοηθάει πολύ στη δημιουργία διαδικτυακού περιεχομένου. Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι μιλάω για έμπνευση, όχι για αντιγραφή-επικόλληση περιεχομένου άλλων.

Δεν είναι απλώς ανήθικο αλλά και διώκεται. Ακόμα κι αν κανένα από τα δύο δεν σας ενοχλεί, οι μηχανές αναζήτησης, με τη Google πρώτα απ 'όλα, έχουν γίνει εξαιρετικά καλές στην αναγνώριση και τιμωρίας λογοκλοπής.

Στην καλύτερη περίπτωση, η διαφήμιση περιεχομένου δεν θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα, διότι δεν υπάρχει περίπτωση κατάταξης, δηλαδή να βρίσκεστε στις πρώτες σελίδες της Google και σε όσο το δυνατόν περισσότερες μηχανές αναζήτησης.

Στη χειρότερη περίπτωση, ωστόσο, μπορεί να οδηγήσει σε χειροκίνητη τιμωρία. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα εξαφανιστεί μόνο από τη σελίδα που περιέχει το διπλό περιεχόμενο από την Google, αλλά ολόκληρο την ιστοσελίδα.

Το Epic Content Marketing απαιτεί δημιουργία Epic Content

Αφού λάβω την πλήρη εικόνα για

  • Προϊόντα
  • Αγορά
  • Κοινό
  • Λέξεις κλειδιά
  • Ανταγωνιστές

και μόνο τότε, είμαι πλήρως έτοιμος να δημιουργήσω διαδικτυακό περιεχόμενο.

Υπάρχουν πραγματικά αμέτρητες τεχνικές μάρκετινγκ περιεχομένου και φυσικά μιλώ για το πώς να πουλήσω το προϊόν.

Μπορείτε να επιλέξετε να πείτε μια ιστορία, να επισημάνετε ένα πρόβλημα, να παρουσιάσετε μια μελέτη ή να ενημερώσετε το κοινό για τις υπηρεσίες σας, κ.λπ. Έχετε πολλές δυνατότητες και τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και μπορείτε να γίνετε δημιουργικοί και καλλιτεχνικοί.

Αλλά ο απώτερος στόχος είναι να πείσουμε τον αναγνώστη να αγοράσει το προϊόν που προωθούμε. Σε αντίθεση με τους περισσότερους, δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει μια στρατηγική που λειτουργεί πάντα, αλλά υπάρχουν τρεις βασικοί κανόνες, ή μάλλον θα έπρεπε να πω αρχές, που πρέπει πάντα να ακολουθούνται για να στέλνετε το μήνυμά σας σωστά και να πείσετε όσο περισσότερο μπορείτε για το προϊόν που προωθείτε .

tips μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Αξιοπιστία: Μέσω του περιεχομένου θα πρέπει να αποδείξετε στο κοινό ότι ο συγγραφέας και ο οργανισμός είναι αξιόπιστοι.
  • Επίκληση στο συναίσθημα: Χωρίς να γίνουμε υπερβολικοί θα πρέπει να γίνουμε ενωμένοι με το κοινό, να κατανοήσουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, να δώσουμε την αίσθηση του επείγοντος για το προϊόν που θα παρέχει τη λύση στο πρόβλημά τους.
  • Λογικά επιχειρήματα: Παρουσιάζοντας μια κατάσταση ακριβώς όπως είναι και επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των λύσεων που προτείνουμε.

Μετατροπή CTA στο μάρκετινγκ βάσει περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι καλό όταν το διαβάζει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας, και είναι το πρώτο σημάδι ότι κάναμε το σωστό.

Ωστόσο, πρέπει να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ της παροχής πολύτιμων πληροφοριών στους δυνητικούς πελάτες και της πώλησης ενός προϊόντος και, κατά συνέπεια, της προώθησης της εταιρείας που είναι η ουσία του Marketing Περιεχομένου.

Οι περισσότεροι θα σας πουν ότι όσο περισσότερο λέτε τόσο το καλύτερο. Λειτουργεί σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις, αλλά υπάρχει πάντα ο κίνδυνος απώλειας του πελάτη. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στον ψηφιακό κόσμο έχετε περίπου πέντε δευτερόλεπτα για να πείσετε τον επισκέπτη να μείνει στη σελίδα σας.

Επομένως, για να αγοράσουν αυτό που πουλάτε, πρέπει να παρέχετε στον υποψήφιο αγοραστή κάποια πρόσκληση για δράση (CTA).

Κείμενο συνδέσμου (Anchortext)

Ο πιο φυσικός τρόπος πώλησης. Οι περισσότεροι από εμάς βρίσκουν ύποπτα κουμπιά, πανό και ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα, ειδικά όταν δεν έχουμε καν χρόνο να διαβάσουμε το κείμενο.

Αλλά όταν το CTA βρίσκεται σε μια πρόταση κερδίζουμε αξιοπιστία. Τοποθετημένο την κατάλληλη στιγμή με τη σωστή φράση, ο επισκέπτης είναι πιο έτοιμος από ποτέ να προχωρήσει στην αγορά, καθώς φαίνεται να είναι το επόμενο βήμα.

Εικόνες

Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις. Κυριολεκτικά.

Μια εικόνα λέει την ιστορία μόνη της σε δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα μπορεί να δώσει μια ιδέα για το τι πρέπει να περιμένει ο πελάτης από την άλλη πλευρά, δηλαδή όταν θα έχει πραγματοποιηθεί η πώληση.

Κουμπιά

Καλώς ή κακώς, οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να πατάνε κουμπιά. Ανάλογα με το χρώμα, το σχήμα και το περιβάλλον τους, τα οποία με τη σειρά τους μπορεί να είναι από μια απλή παράγραφο ή εικόνα σε μια πιο περίπλοκη μορφή, τα κουμπιά είναι ο πιο ελκυστικός τρόπος για να στείλετε χρήστες στη σελίδα προορισμού.

Η Σελίδα Προορισμού

Ακόμα κι αν κάνατε τα πάντα σωστά και στα CTA που χρησιμοποιήσατε κάνουν κλικ, η πώληση θα ολοκληρωθεί σε μια άλλη σελίδα, τη διάσημη σελίδα προορισμού.

Έχω δει αμέτρητες φορές CTA με τρελή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), η οποία φτάνει ακόμη και το 70%, αλλά δεν πραγματοποιεί ούτε μία πώληση, επειδή δεν υπάρχει σωστή σύνδεση μεταξύ περιεχομένου και σελίδας προορισμού.

Είναι στην πραγματικότητα το SEO(βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης) Marketing Περιεχομένου

Μέχρι στιγμής

  • Έκανα την έρευνά μου
  • Κατάλαβα την επωνυμία
  • Βρήκα τις σωστές λέξεις-κλειδιά
  • Γνωρίζω το κοινό-στόχο
  • Μελέτησα τον ανταγωνισμό
  • Βρήκα τι περιεχόμενο να γράψω
  • Πως να το γράψω
  • Το δημιούργησα
  • Έφτιαξα ή βρήκα τις κατάλληλες εικόνες
  • Έβαλα τα CTA εκεί που νομίζω ότι πρέπει να μπουν

Εάν πιστεύετε ότι το περιεχόμενό μου είναι έτοιμο, τότε κάνετε λάθος! Εδώ ξεκινά η πραγματική διασκέδαση. Και όταν λέω διασκέδαση, εννοώ SEO.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι πολύ περισσότερο από λέξεις-κλειδιά και χωρίς την κατάλληλη τακτική SEO το μάρκετινγκ περιεχομένου προορίζεται να αποτύχει.

Το SEO δεν είναι κάτι που εφαρμόζεται κατά τη δημιουργία περιεχομένου και στη συνέχεια αφήνεται. Είναι μια συνεχής και επώδυνη διαδικασία που εκτελείται ταυτόχρονα από εσάς και τους ανταγωνιστές σας και δεν είναι ένας αγώνας 100 μέτρων αλλά ένας μαραθώνιος.

  • Ακόμα και όταν το περιεχόμενο που δημιούργησα ξεκίνησε με καλή επισκεψιμότητα και πωλήσεις, αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραμείνει έτσι.
  • Στην αντίθετη περίπτωση ή σε μια μέση κατάσταση δεν σημαίνει ότι απέτυχα.

Κείμενο, εικόνες, χρόνος φόρτωσης σελίδας, ανίχνευση προϋπολογισμού, backlinks, διασυνδέσεις, ΟΛΑ χρειάζεται συνεχή SEO. Με τα σωστά εργαλεία, όπως το Google Analytics και το Google Search Console, μπορώ να παρακολουθώ την απόδοση περιεχομένου τόσο από άποψη επισκεψιμότητας όσο και από μετατροπής. 

Βασικά, το περιεχόμενο αλλάζει συνεχώς για να επιτύχει τη μέγιστη απόδοση. Οι αλλαγές μπορεί να είναι μικρές ή μεγάλες, πάντα σε συνδυασμό με καλές πρακτικές SEO και πολλές δοκιμές A / B Test, αλλά συνήθως τα περισσότερα άρθρα διαφέρουν εντελώς από την αρχική τους μορφή μετά από μερικούς μήνες.

Αυτή είναι λίγο πολύ η σωστή διαδικασία μιας στρατηγικά σχεδιασμένης και αποτελεσματικής καμπάνιας μάρκετινγκ περιεχομένου. Χρειάζεται χρόνος, επιμονή και προσαρμοστικότητα, διάφορα εργαλεία και εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία σε διάφορους τομείς. Ακολουθώντας τις συμβουλές μου, μπορείτε να δοκιμάσετε την τύχη σας, αλλά τουλάχιστον τώρα ξέρετε για το τι πρέπει να κάνετε. Φυσικά μπορείτε πάντα να ζητήσετε βοήθεια από τους ειδικούς του marketing περιεχομένου.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Λάβετε ενημερώσεις και μάθετε από τους καλύτερους

Περισσότερα για εξερεύνηση

γιατί ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι σημαντικός
Σχεδιασμός

Τα οφέλη ενός επαγγελματικού σχεδιασμού ιστοσελίδας

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα με το σωστό σχεδιασμό έχει πολλά οφέλη για κάθε είδους επιχείρηση. Στις μέρες του ψηφιακού κόσμου είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε σε μια επαγγελματική ιστοσελίδα.

Hotel Digital Marketing
Blog

Hotel Digital Marketing Strategies You Should Invest In 2021

7 τρόποι που Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ Ξενοδοχείων θα σας βοηθήσει να απογειώσετε την επιχείρησή σας την εποχή του COVID-19

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας;

Αφηστε μας μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

marketup-clients-all-over-the-world
small_c_popup.png

Ας μιλήσουμε

Μάθετε πώς βοηθήσαμε πάνω από 100 τοπικές επιχειρήσεις να πετύχουν.