fbpx

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Hashtags του Instagram για την Επιχείρησή σας!

instagram-blogpost

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Πίνακας Περιεχομένων

Wondering how to use instagram hashtags to improve your Instagram visibility?
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε έναν πλήρη οδηγό για τη χρήση των hashtags στρατηγικά σε αναρτήσεις Instagram feed posts, story posts και IGTV posts.

Τί είναι τα #hashtags και πως να τα χρησιμοποιήσεις για την επιχείρησή σου

Πολλοί άνθρωποι παιδεύονται με τα hashtagsΔεν γνωρίζουν πώς να τα χρησιμοποιήσουν για την επιχείρησή τους ή πιστεύουν ότι δεν δουλεύουν.

hashtags for instagram

Γιατί τα hashtags είναι τόσο σημαντικά για το Instagram; Η πραγματικότητα είναι ότι είναι ένα βήμα στην επιτυχία. Το Instagram έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες αναζήτησης ως πλατφόρμα και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βρεθείτε και να αποκτήσετε περισσότερους επισκέπτες (και κατά συνέπεια εν δυνάμει πελάτες) στο περιεχόμενό σας είναι να χρησιμοποιήσετε τα hashtag. Σας επιτρέπουν να εμφανίζεστε σε διάφορες αναζητήσεις για το κοινό-στόχο σας και να βοηθήσετε περισσότερους χρήστες να βρουν το περιεχόμενό σας.

Υπάρχουν τρία μέρη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtag στο Instagram:

  • Instagram feed posts
  • Instagram stories
  • IGTV

Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί σχετικά με τον αριθμό των hashtags που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
• Στο Instagram feed post, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags στη λεζάντα ή το σχόλιο. Οποιαδήποτε hashtags πέραν των 30 δεν θα εμφανιστούν στην αναζήτηση.
• Στα Instagram stories, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι τρία hashtags. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα αυτοκόλλητο hashtag ή να βάλετε τρία στο κείμενό σας.
• Στο IGTV, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέχρι και 30 hashtags στην περιγραφή του βίντεό σας.
Θα μιλήσω πολύ περισσότερο για κάθε έναν από αυτούς τους τομείς και ποια hashtags να χρησιμοποιήσετε.

Τι εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης των Hashtags στο Instagram

Τώρα που γνωρίζετε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα hashtags του Instagram και θέλετε να τα τοποθετήσετε στο περιεχόμενό σας, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα εμφανιστείτε σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη αναζήτηση hashtag. Όλα τα αποτελέσματα για τα hashtags ταξινομούνται κατά τον αλγόριθμο του Instagram.

Για να δείτε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης του hashtag, πατήστε στο εικονίδιο αναζήτησης (το μεγεθυντικό φακό) και πληκτρολογήστε το hashtag που θέλετε να αναζητήσετε στη γραμμή αναζήτησης. Στη συνέχεια, πατήστε στην καρτέλα Ετικέτες για να δείτε το περιεχόμενο του hashtag που σχετίζεται με αυτή τη λέξη ή φράση.

Στα αποτελέσματα αναζήτησης, θα δείτε δύο καρτέλες: μία για δημοσιεύσεις με τις καλύτερες επιδόσεις και μία για τις πρόσφατες αναρτήσεις.

search for hashtag

Τα πάντα στην Αρχική καρτέλα ταξινομούνται αλγοριθμικά με βάση εσάς ως άτομο και τον τύπο του περιεχομένου με τον οποίο αλληλεπιδράτε. Εάν σας αρέσουν τα ζωάκια, είναι πιο πιθανό να δείτε περιεχόμενο με ζωάκια σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Εάν σας αρέσει πραγματικά περιεχόμενο τύπου "πρώτες βοήθειες", είναι πιο πιθανό να το δείτε σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης, ανεξάρτητα από το είδος του περιεχομένου που αναζητάτε σε ένα hashtag.

Ο αλγόριθμος του Instagram ξέρει τι ψάχνετε και θα ταξινομήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τις συμπεριφορές σας. Ως αποτέλεσμα, αν εσείς και ένας φίλος αναζητήσετε το ίδιο hashtag, θα δείτε διαφορετικά αποτελέσματα επειδή ταξινομούνται για καθένα από σας μεμονωμένα.

Εάν μεταβείτε στην καρτέλα Πρόσφατα στα αποτελέσματα αναζήτησης των hashtag, το περιεχόμενο αυτό ταξινομείται χρονολογικά, με την πιο πρόσφατη κοινή θέση στην κορυφή της ροής αποτελεσμάτων. Υπάρχει ένας αλγόριθμος που σχετίζεται με αυτήν τη λίστα αποτελεσμάτων και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το περιεχόμενό σας θα εμφανίζεται με κάθε hashtag ή ακόμα και με κάποιο από τα hashtag που χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα.Αλλά υπάρχει πάντοτε μια πιθανότητα να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Το σίγουρο είναι ότι αν δεν χρησιμοποιήσετε hashtags, δεν υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστείτε σε αναζήτηση. Εάν το κάνετε, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να βρεθείτε από περισσότερους ανθρώπους. Έτσι, χρησιμοποιήστε τα, επωφεληθείτε από αυτά και εκμεταλλευθείτε την ευκαιρία να δουν περισσότεροι άνθρωποι το περιεχόμενό σας!

Τώρα που καταλαβαίνετε πως λειτουργούν τα hashtags στο Instagram, ας δούμε πώς να τα χρησιμοποιήσουμε στρατηγικά στο περιεχόμενό σας σε διάφορες περιοχές του Instagram.

  1. Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Hashtags στο Instagram Feed Posts

Οι αναρτήσεις σας στο Instagram είναι η καλύτερη λύση να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης για διάφορα hashtags. Όμως, δεν δουλεύουν όλα τα hashtag με τον ίδιο τρόπο. Πρέπει να είστε στρατηγικοί σχετικά με το ποια από αυτά χρησιμοποιείτε και πώς τα συνδυάζετε.

Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι απλά γράφουν ότι hashtags τους έρθει στο μυαλό εκείνη τη στιγμή της δημοσίευσης νομίζοντας ότι θα πετύχουν αποτελέσματα. Αυτό δεν πρέπει να το κάνετε!

Πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Πού πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε; Ποια από αυτά πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Παρακάτω θα μιλήσουμε γι αυτό, όχι μόνο για να βρούμε συχνότερα το περιεχόμενό σας αλλά και για να αποκτήσουμε περισσότερους followers και πωλήσεις.

Πόσα Hashtags θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε στις Δημοσιεύσεις σας;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags. Οτιδήποτε πέρα από αυτό δεν θα εμφανιστεί στην αναζήτηση. Αλλά τα πρώτα 30 μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε όσο θέλετε. Αλλά το ερώτημα είναι: θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε 30;

Σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον 20. Αν τα χρησιμοποιείτε καλά, τότε χρησιμοποιήστε και τα 30. Συμπεριλάβετε όσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στρατηγικά, και να είναι συναφή με την επιχείρησή σας.

Μπορεί να αγχώνεστε επειδή πιστεύετε ότι είναι πολλά και είναι δύσκολο να βρείτε τόσα πολλά hashtags. Μπορεί να είστε σε θέση να σκεφτείτε τρία ή τέσσερα.

Πώς μπορείτε να καταλήξετε με 15-20 hashtags;

Θα πρέπει να συνδυάσετε μια ποικιλία από hashtags από διαφορετικές κατηγορίες δημοτικότητας. Για να δείτε πόσο δημοφιλές είναι ένα hashtag, μεταβείτε στην αναζήτηση στο Instagram και πληκτρολογήστε ένα hashtag στη γραμμή αναζήτησης. Η λίστα hashtag που εμφανίζεται σας λέει πόσα μηνύματα σχετίζονται με κάθε ένα από αυτά τα hashtags.

search for popular hashtag

Το μυστικό για μέγιστη απόδοση είναι:

• Επιλέξτε τρία έως πέντε δημοφιλή hashtags. Τα δημοφιλή hashtags έχουν περίπου 300.000 έως 1 εκατομμύριο αναρτήσεις για ένα συγκεκριμένο hashtag. Οτιδήποτε πάνω από 1 εκατομμύριο δεν έχει σημασία για εσάς, επειδή είναι τόσο κορεσμένο με περιεχόμενο που το μόνο πράγμα που θα προσελκύσετε είναι spambots.
• Επιλέξτε τρία έως πέντε μέτρια δημοφιλή hashtags. Αυτά είναι τα hashtags που εμπίπτουν στην περιοχή των 80.000 έως 300.000.
• Επιλέξτε τρία έως πέντε εξειδικευμένα hashtags. Αυτά είναι εξαιρετικά στοχευμένα ειδικά για τη βιομηχανία σας. Τι κάνετε, τη λύση που παρέχετε και τι ψάχνει ο πελάτης σας.
• Συμπεριλάβετε ένα ή δύο δικά σας hashtags.

Αν ακολουθήσετε αυτόν τον τρόπο, θα φτάσετε εύκολα στα 12-15 hashtags.

Ποια Hashtags θα έπρεπε να χρησιμοποιήσετε στις αναρτήσεις σας;

Απλά προσθέτοντας πολλά hashtags στο περιεχόμενό σας δεν αρκεί. Το κλειδί είναι να βρείτε τα σχετικά hashtags για την επιχείρησή σας. Μην χρησιμοποιείτε δημοφιλείς hashtag όπως #love ή #vacation, επειδή τα hashtags δεν σχετίζονται ειδικά με την επιχείρησή σας και είναι πολύ συγκεντρωμένα. Αντ 'αυτού, διαλέξτε hashtags που είναι πολύ συγκεκριμένα για την επιχείρησή σας, το περιεχόμενο που δημοσιεύετε ή τι προσφέρετε.

Η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν επιλέγουν τα σωστά hashtags για το κοινό τους. Σκέφτονται μόνο για την επιχείρησή τους και για τι θέλουν να τους βρούν. Ας δούμε για παράδειγμα την ασφάλιση του σπιτιού σας. Κανείς δεν θα πάει στο Instagram για να ψάξει για ασφάλιση σπιτιού. Γι αυτό είναι το Google. Οι μόνοι που αναζητούν #houseinsurance είναι οι ανταγωνιστές που πωλούν ασφαλίσεις σπιτιών. Η χρήση αυτού του hashtag δεν θα προσελκύσει το κοινό-στόχο σας.

Πρέπει να σκεφτείτε πού είναι το κοινό σας. Τι κάνει το κοινό σας; Ποιο είναι το κοινό σας;

Αν συνεχίσουμε με το παράδειγμα της ασφάλισης του σπιτιού μας, το κοινό σας είναι άτομα που έχουν σπίτια ή φτιάχνουν νέα. Και οι άνθρωποι που έχουν σπίτια ή κατασκευάζουν ένα ψάχνουν για πράγματα όπως # dreamhouse ή #villa, ή #newhouse. Αν χρησιμοποιείτε hashtag όπου το συγκεκριμένο κοινό αναζητεί, μπορείτε να τους εμφανίσετε και να τους δώσετε ποιοτικό περιεχόμενο που είναι πολύτιμο για αυτούς.

search for specific hashtag

Ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να ξεφύγουν με τη χρήση hashtags που σχετίζονται άμεσα με το τι κάνουν, όπως #weddingphotographer. Ναι, αν κάποιος ψάχνει έναν φωτογράφο γάμου, θα πάει στο Instagram και θα ψάξει για το συγκεκριμένο hashtag συγκεκριμένα. Έτσι, οι επιχειρήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιούν αυτά τα hashtags.

Αν το μόνο που κάνετε είναι η γαμήλια φωτογραφία, αυτό είναι καλό, αλλά οι άνθρωποι θα σας ψάχνουν μόνο σε μια πολύ περιορισμένη χρονική περίοδο. Εκτός από αυτά τα hashtags γάμου, μπορείτε επίσης να δείτε τα hashtags που σχετίζονται με τις γεωγραφικές τοποθεσίες όπου εργάζεστε και άλλους τρόπους για να εξυπηρετήσετε το κοινό σας εκτός της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου που αναζητούν τις υπηρεσίες σας.

Πώς τα Hashtags οδηγούν τα επιχειρησιακά αποτελέσματα;

Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία από hashtags από διαφορετικές κατηγορίες δημοτικότητας και hashtags όπου το κοινό σας δαπανά χρόνο, θα οδηγήσει σε αποτελέσματα για την επιχείρησή σας. Αυτό μπορεί να έρθει με τη μορφή νέων followers, ενός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικής κλήσης ή να σχολιάσει στην ανάρτησή σας.

Ας δούμε πως συμβαίνει αυτό:

1. Τα δημοφιλή hashtags θα σας δώσουν μια πρώτη έκρηξη δραστηριότητας από τους μη followers. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, το περιεχόμενό σας θα θαφτεί στα αρχεία των δημοφιλών hashtags.
2. Τα μέτρια δημοφιλή hashtags θα κρατήσουν το περιεχόμενό σας ενεργό για ώρες και ημέρες σε περισσότερους μη-followers.
3. Στο μεταξύ, το υπάρχον κοινό των followers σας ασχολείται με το περιεχόμενό σας καθώς συνδέονται στο Instagram.
4. Ο αλγόριθμος του Instagram εξετάζει αν το περιεχόμενό σας αρέσει στο κοινό σας αρέσει και έτσι οι μη-followers το βλέπουν και τους αρέσει. Αυτό είναι θετικό στο Instagram! Δημιουργείτε εξαιρετικό περιεχόμενο που οι άνθρωποι πραγματικά συμπαθούν.
5. Στη συνέχεια, στα εξειδικευμένα hashtags, ξεκινάτε να κατατάσσεστε ως κορυφαία θέση.

instagram hashtags medium popularity

Οι αναρτήσεις με τις καλύτερες επιδόσεις μπορούν να παραμείνουν σε αυτές τις κορυφαίες τοποθετήσεις για ακόμη μήνες, πράγμα που σημαίνει ότι αν κάποιος ψάχνει για το συγκεκριμένο hashtag, όταν φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης, θα είστε ένας από τους πρώτους, ίσως ο πρώτος, που θα βλέπουν σε αυτήν την λίστα hashtag με τις καλύτερες επιδόσεις. Και τι συμβαίνει όταν το βλέπουν αυτό; Πατάνε στο περιεχόμενό σας! Μπαίνουν στο προφίλ σας. Μπορούν να σας ακολουθήσουν επειδή συνειδητοποιούν ότι έχετε κάτι κοινό με αυτούς. Έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που είναι πολύτιμη για αυτούς. Μπορεί να σας στείλουν email ή να σας καλέσουν αν έχετε ενεργοποιήσει αυτά τα κουμπιά δράσης στο προφίλ σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε πωλήσεις με αυτή την τακτική!

Και τι συμβαίνει όταν το βλέπουν αυτό; Πατάνε στο περιεχόμενό σας! Μπαίνουν στο προφίλ σας. Μπορούν να σας ακολουθήσουν επειδή συνειδητοποιούν ότι έχετε κάτι κοινό με αυτούς. Έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που είναι πολύτιμη για αυτούς. Μπορεί να σας στείλουν email ή να σας καλέσουν αν έχετε ενεργοποιήσει αυτά τα κουμπιά δράσης στο προφίλ σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε πωλήσεις με αυτή την τακτική!

Πού πρέπει να βάζετε τα Hashtags;

Τώρα ξέρετε τι και πόσα hashtags πρόκειται να χρησιμοποιήσετε στην ανάρτησή σας. Που τα βάζεις όμως;

Η λεζάντα ή το σχόλιο, έχει σημασία; Στην πραγματικότητα, όχι. Μερικές μελέτες λένε ότι είναι ελαφρώς συμφέρουσα να τα βάλουμε στη λεζάντα. Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να τα βάζουν στο σχόλιο για να τα κρύψουν, ώστε να μην φαίνονται ανεπιθύμητοι.

search for hashtag 1

Αν χρησιμοποιείτε τα hashtag όπως παραπάνω, εάν τοποθετείτε τα hashtags στη λεζάντα ή το σχόλιο δεν θα έχει σημαντικό αντίκτυπο. Το περιεχόμενό σας δεν επηρεάζεται από τον αλγόριθμο με βάση το πού βάζετε τα hashtag. Επίσης, η τοποθέτηση δεν επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Και οι δύο τακτικές λειτουργούν. Είναι πολύ περισσότερο θέμα προσωπικής προτίμησης.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε απίστευτα δημοφιλή hashtags, τότε έχει σημασία που θα τα βάλετε. Εάν χρησιμοποιείτε hashtags με 5 εκατομμύρια ή περισσότερα αποτελέσματα (που δεν συμβαδίζει με τη συνταγή που καλύπτεται παραπάνω), αυτά που θέλετε να βάλετε στη λεζάντα.

Οι αναρτήσεις σας εμφανίζονται στις αναζητήσεις των Hashtags;

Πώς ξέρετε αν τα hashtags σας λειτουργούν; Έχετε εμφανιστεί στην αναζήτηση; Οι χρήστες βρήκαν το περιεχόμενό σας;

Ο ευκολότερος τρόπος να το μάθετε είναι να δείτε τα στατιστικά της ανάρτησης σας. Κάτω από την ανάρτησή σας και πάνω από τη λεζάντα, θα δείτε τον σύνδεσμο Προβολή στατιστικών.

Πατήστε την επιλογή Προβολή στατιστικών για να ανοίξετε μια μικρή οθόνη πληροφοριών. Σύρετε προς τα επάνω τη μικρή μπάρα μενού για να δείτε μια πλήρη οθόνη πληροφοριών που σας ενημερώνει για την πορεία αυτής της ανάρτησης. Δεν θα μπορείτε να προσδιορίσετε ποια μεμονωμένα hashtags παρήγαγαν πόσες εμφανίσεις, αλλά θα δείτε τη συνολική απόδοση του hashtag.

Είναι πιθανό ανεβαίνετε κατάταξη από τα hashtags ή να έχετε πολύ μικρή επιρροή από αυτά. Μερικές φορές αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το περιεχόμενό σας δεν είναι τόσο καλό. Και αν δεν έχετε καλές επιδόσεις με τους followers σας, το Instagram είναι απίθανο να το δείξει σε μη-followers. Είναι επίσης πιθανό ότι το περιεχόμενό σας βρίσκεται σε ένα πολύ κορεσμένο περιβάλλον, όπου απλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να εμφανιστούν τα συγκεκριμένα αποτελέσματα των hashtag.

Δεν έχουν καλές επιδόσεις σε hashtags όλες οι αναρτήσεις. Ελέγξτε και εξετάστε τις πολλαπλές αναρτήσεις και δείτε πώς εκτελούν τα hashtags σας για κάθε μια από αυτές τις αναρτήσεις. Εξετάστε τις ερωτήσεις όπως:
• Πόσες φορές εμφανίστηκε το περιεχόμενό σας στις αναζητήσεις των hashtag και ποια ήταν η συνέπεια για αυτές τις δημοσιεύσεις υψηλότερης απόδοσης;
• Ήταν η ώρα σωστή και σχετική, η οποία μπορεί να έχει επηρεάσει τα υψηλότερα αποτελέσματα αναζήτησης;

Ρίξτε μια ματιά στα στοιχεία της ανάρτησής σας για να προσδιορίσετε ποιο περιεχόμενο έχει καλύτερη απόδοση για εσάς.
Σημείωση: Εάν δεν βλέπετε την επιλογή Προβολή στατιστικών πληροφοριών, πιθανότατα έχετε ρυθμίσει το instagram ως προσωπικό προφίλ. Θα πρέπει να αναβαθμίσετε το προφίλ σας σε επαγγελματικό για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις λειτουργίες.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Hashtags στο Instagram Stories

Τα καλά νέα είναι ότι εκτός από τις αναρτήσεις feed σας, τα hashtags του Instagram είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τις ιστορίες Instagram.

Εάν αισθάνεστε άνετα με τον τρόπο χρήσης των hashtags στις αναρτήσεις του Instagram, ένα θα σας πώ: Οι ιστορίες του Instagram είναι εντελώς διαφορετικές!

Στις παρακάτω ενότητες θα εξετάσουμε ποια hashtags θα χρησιμοποιηθούν για την επιχείρησή σας ώστε να εμφανίζονται σε περισσότερες αναζητήσεις, πόσα hashtags να χρησιμοποιηθούν στις ιστορίες σας, τη διαφορά μεταξύ των αυτοκόλλητων hashtags και τα hashtags στο κείμενο και πώς τα αποτελέσματα αναζήτησης κάνουν τις ιστορίες του instagram δημοφιλής.

Ποια Hashtags πρέπει να χρησιμοποιείτε στις ιστορίες του Instagram;

Όταν πρόκειται για τα hashtags των ιστοριών σας στο instagram, θέλετε να πάνε πολύ καλά. Γιατί; Επειδή οι ιστορίες σας διαρκούν μόνο 24 ώρες. Αν χρησιμοποιείτε κάτι υπερ-συγκεκριμένο ή ακόμα και το δικό σας hashtag, οι πιθανότητες κάποιος που ψάχνει για το συγκεκριμένο hashtag σε αυτό το 24ωρο είναι αρκετά περιορισμένες.

Αλλά εάν χρησιμοποιείτε ένα ευρύ hashtag-κάτι δημοφιλές (που είναι το αντίθετο από αυτό που σας προτείνω να κάνετε) - έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα να βρούνε εκείνο το hashtag σε αυτές τις 24 ώρες. Αυτό σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί το περιεχόμενό σας στην αναζήτηση αυτών των ανθρώπων για να την δούνε.

Σκεφτείτε αυτά τα hashtags που είναι μοναδικά και πολύ ευρεία για την επιχείρησή σας, κάτι σαν #socialmedia, #science ή #love. Οποιοδήποτε από αυτά τα μεγάλα δημοφιλείς hashtags πρόκειται να βελτιώσει τις πιθανότητές σας να βρεθείτε στην αναζήτηση.

Μια εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι, όταν βρίσκεστε σε ζωντανή εκδήλωση ή διεξάγετε διαγωνισμό που έχει πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα. Χρησιμοποιώντας ένα στενότερο hashtag ειδικά για εκείνη την εκδήλωση, ο χώρος ή ο διαγωνισμός λειτουργεί πραγματικά υπέρ σας επειδή οι άνθρωποι το ψάχνουν μόνο σε αυτή τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Θα είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί και να προβληθεί από περισσότερους ανθρώπους.

Πού πρέπει να τοποθετήσετε το Hastags της ιστορίας σας στο Instagram;

Έχετε δύο επιλογές για τη δημιουργία των hashtag στις ιστορίες σας: το αυτοκόλλητο του hashtag ή στο κείμενο.

Για να χρησιμοποιήσετε το αυτοκόλλητο του hashtag, πατήστε στο εικονίδιο αυτοκόλλητου (το τετράγωνο πρόσωπο smiley) και επιλέξτε το αυτοκόλλητο του hashtag για να το προσθέσετε στην ιστορία σας. Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε και θα βρείτε ένα αυτοκόλλητο hashtag.

Για το πλαίσιο κειμένου, πατήστε το εικονίδιο Aa στην ιστορία σας και στη συνέχεια πληκτρολογήστε μια σειρά από hashtags χρησιμοποιώντας το σύμβολο hashtag, ακολουθούμενο από το κείμενο για το hashtag.

Το Instagram έχει όρια για τον αριθμό των hashtag που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για κάθε μία από αυτές τις επιλογές.

Με το αυτοκόλλητο του hashtag, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα hashtag. Και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα αυτοκόλλητο hashtag σε κάθε ιστορία. Μόλις προσθέσετε αυτό το αυτοκόλλητο στην ιστορία σας, αυτό είναι το hashtag σας. Αν προσπαθήσετε να προσθέσετε ένα άλλο αυτοκόλλητο hashtag, ανοίγει το υπάρχον σας και θα καταλήξετε να πληκτρολογείτε πάνω του το νέο hashtag.

Για το κειμένου, μπορείτε να τοποθετήσετε όσα hashtags θέλετε. Θα μπορούσατε να βάλετε 10 στο κείμενο. Όμως, το Instagram συχνά τα περιορίζει σε τρία χρησιμοποιήσιμα hashtags, και αν χρησιμοποιείτε περισσότερα από τρία, μόνο τα τρία πρώτα θα καταγράφουν για τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς αποδίδουν τα Hashtags της ιστορίας σας;

Το Instagram καθορίζει αλγοριθμικά ποιες ιστορίες βλέπει κάθε θεατής σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης hashtag. Αυτός ο αλγόριθμος βασίζεται στον συγκεκριμένο χρήστη, σε ποιο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει και στην απόδοση της ανάρτησής σας. Αν η ιστορία σας αποδίδει καλά και παίρνει καλή αφοσίωση και αν είναι ιδανικό περιεχόμενο για το κοινό-στόχο σας, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να εμφανιστεί σε αυτή την αναζήτηση hashtag για αυτόν τον χρήστη.

3:Πώς να χρησιμοποιήσετε τα Hashtags στο IGTV

Αν δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας IGTV που είναι ελκυστικό για το κοινό σας, η χρήση των hashtag στις περιγραφές βίντεο IGTV είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους.

Για το IGTV, θα χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική παρόμοια με αυτή που θα χρησιμοποιούσατε στην ανάρτησή σας στο feed του Instagram. Όπως περιγράφηκε προηγουμένως, αυτό θα είναι ένας συνδυασμός τριών τύπων hashtags. δημοφιλή, μέτρια δημοφιλή και εξειδικευμένα hashtags.
You can use up to 30 hashtags just like you would in a post. The more hashtags you use, the more likely you are to appear in the search.

Where to put IGTV Hashtags?

Αφού ανοίξετε την εφαρμογή IGTV, πατήστε το σύμβολο συν και επιλέξτε ένα βίντεο για μεταφόρτωση. Αφού το κάνετε αυτό και επιλέξετε την εικόνα του εξώφυλλου, θα φτάσετε στην οθόνη όπου εισάγετε τον τίτλο και την περιγραφή του βίντεο. Χρειάζεται να προσθέσετε έναν τίτλο για το βίντεό σας.
Η περιγραφή είναι προαιρετική, αλλά εδώ είναι όλα τα καλά. Μπορείτε να εξηγήσετε τι συμβαίνει στο βίντεο και να προσθέσετε μια διεύθυνση URL με δυνατότητα κλικ. Εδώ είναι που βάζετε όλα τα hashtags σας. Δεν υπάρχουν μεταγενέστερα σχόλια, έτσι βάλτε όλα τα hashtags απευθείας στην περιγραφή του βίντεο IGTV.

Το Βίντεο IGTV στις αναζητήσεις Hashtag

Αφού γίνει η μεταφόρτωση του βίντεό σας στο IGTV, θα γίνει σάρωση για τα hashtags στη λεζάντα και ενδεχομένως θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις αναζητήσεις των hashtag.

Όταν πρόκειται να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης των hashtag, μια κανονική ανάρτηση καταλαμβάνει ένα ενιαίο τετράγωνο. Τα βίντεο IGTV είναι ένα μεγάλο τετράγωνο βίντεο, δίνοντάς σας το μέγεθος για να βλέπουν οι χρήστες το περιεχόμενό σας. Το λογότυπο IGTV θα εμφανιστεί επίσης στη μικρογραφία του βίντεο στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όπως όλα τα άλλα περιεχόμενα, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το βίντεο IGTV θα εμφανιστεί σε οποιοδήποτε από τα αποτελέσματα αναζήτησης των hashtag. Ωστόσο, εάν έχετε μια ανάρτηση υψηλής απόδοσης που λειτουργεί καλά με το κοινό σας και είναι ιδανικό για το κοινό-στόχο σας, έχει περισσότερες πιθανότητες να ταξινομείται αλγοριθμικά για αυτό το κοινό-στόχο για να το δει σε αποτελέσματα αναζήτησης.

Συμπέρασμα

Τα Hashtags είναι πραγματικά το κλειδί για την επιτυχία στο Instagram. Για να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους, να αυξήσετε το κοινό σας και να εμπλακεί περισσότερο στο περιεχόμενό σας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε hashtag.
Πρέπει να ξέρετε ποια από αυτά θα χρησιμοποιήσετε, πώς να τα χρησιμοποιήσετε και πώς να τα αξιοποιήσετε, ώστε να δείτε την επιτυχία για την οποία μιλήσαμε. Ρίξτε μια καλή ματιά στα hashtags που χρησιμοποιείτε τώρα και προσπαθήστε να βρείτε καλύτερα. Μάθετε ποιες άλλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν hashtag.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Λάβετε ενημερώσεις και μάθετε από τους καλύτερους

Περισσότερα για εξερεύνηση

γιατί ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι σημαντικός
Σχεδιασμός

Τα οφέλη ενός επαγγελματικού σχεδιασμού ιστοσελίδας

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα με το σωστό σχεδιασμό έχει πολλά οφέλη για κάθε είδους επιχείρηση. Στις μέρες του ψηφιακού κόσμου είναι πολύ σημαντικό να επενδύσετε σε μια επαγγελματική ιστοσελίδα.

Θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας;

Αφηστε μας μήνυμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

marketup-clients-all-over-the-world
small_c_popup.png

Ας μιλήσουμε

Μάθετε πώς βοηθήσαμε πάνω από 100 τοπικές επιχειρήσεις να πετύχουν.